Min venn YR sa at det skulle bli litt regn ut på dagen, men her detter det hvitt ned fra himmelen. Det hvite kan dere andre holde for dere selv! T-3
God morgen fra hovedstaden. T 5 Guttetur Tokyo, det blir gøy. Var innom reiselivsmessen i går og fikk litt ny inspirasjon. Innen et par år bør disse skiltene være runda. T 30 Vinterferien og Florida. Ha en fin søndag alle IF-ere
God morgen! Kaffe, seng, rock, etc. Fikk igjen vannet i nord-fløyen i går, så nå går vaskemaskinen for fullt. Heldigvis har vi to, for denne ene har plutselig funnet ut at den skal lekke litt vann. Det skal visst komme snø her også i dag. Føler vi har nok, egentlig, men det er visst ikke opp til meg å bestemme. Skal bygge ferdig Pac-Man Lego i dag, også skal jeg booke hotell i Vilnius. Heldigvis er det ikke så lenge til neste reise! Håper alle har en fin søndag!
God formiddag fra Porsgrunn. Usle minus 4 grader ute. Fruen kom akkurat hjem fra elvebad i Porsgrunnselva. Den holdt 1.7 pluss sier hun. Lunka jo.. Ha en varm dag
Gooood føremiddag frå Sunnfjord. Her er det kvitt og fint ute, og reisefeberen er stigande. T-1 til Bergen og T-2 til flyginga begynner. No må det pakkast til haustveir i Japan og fæl austlandsvinter i Chicago. Tips til kva som bør takast med heim frå Japan mottakast med takk.
God formiddag fra hovedstaden. Her er der trening og juletrefest (!) på dagens program. Hele 32 dager til neste utenlandsreise. Da er det rekordlenge siden sist og merker det tærer litt på humøret. Heldigvis går der ganske i ett når jeg først kommer i gang neste måned. Ha en fortreffelig søndag uansett hvor i verden du befinner deg.
I følge @jgroneng er 91D+91F å foretrekke i er SQ A380 fly! Disse setene er forbeholdt SQ statuskunder frem til 96 timer før flygningen. Dersom de ikke er tatt vil de da bli frigitt! Flyet går fra LHR kl 10:55 på torsdag, dvs 11.55 norsk tid, kl 12 ble setene frigitt og nå er mor og jeg trygt plassert i 91D og 91F
God søndag. Jeg er ikke oppdatert på det latest and greatest av søkeverktøy for tiden. Sist jeg lette etter en reise brukte jeg Award Fares, hva anbefales nå?
God søndag formiddag. Nettverket hadde plutselig en periode med Amazon prime. I går var det Saltburn og tvilsom rengjøring av badekar. I dag er det binge av Ringenes tv-serie. Bra greier, i alle fall det siste. T-17 til Oslo København. Og en forsiktig oppstart til langflyvning utover i uken. Men først skal det jobbes.
Ja hva tar en med hjem fra Japan? Jeg har hatt med : Krydder sauser og tilbehør til diverse mat. Godt lokalt øl. Klær fra Japanske kleskjeder. Porselen og kjøkkenutstyr til div asiatisk matlaging. Godt skrivepapir, penner, konvolutter og sånt. Teknologi og dingser.
God ettermiddag fra Chicago O’Hare og United sin Polaris Lounge. Flymaskinen som skal ta oss til London Heathrow, en B767-300ER, står allerede klar ved gaten. Veldig businessheavy-konfigurasjon i natt: Oddetallsvindu er sikret på hele reisefølget. Aldri prøvd United i business etter at de introduserte Polaris-konseptet, så det skal bli gøy. Liker Polaris-loungene, og syntes denne har vært enda litt bedre enn EWR og SFO. Burgeren jeg spiste i Polaris-loungen i SFO for et par måneder siden var tørr og kjedelig, mens den her var meget god. Bedre dusjer hadde de og, selv om SFO og EWR begge leverer greit der. Ha en fin søndag!