Søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 26. april 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen ..,
    T-3??
    DD254A2A-2AAB-42C9-9EE1-C83A6CA6CBDA.jpeg

Earl, Fjordheim, Avixlo and 3 others like this.
  2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Aner ikke. Men det er iallfall T+45 alle reiseplaner for 2020 gikk til H******!

Fjordheim, Rscott and Eddie47 like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,640
    Bonuspoeng:
    183
    God sundag. I dag skal eg vere produktiv. Trur eg. Tømming av oppvaskmaskin og bleieskift står på programmet. Madammen søv. Snart ny jobbveke?

Berre tre månadar att til USA-ferien. Donald har vel ordna opp innan den tid? Viss ikkje lyt eg passe på å drikke rikelig med medisin under overfarten.

Earl, Fjordheim, Avixlo and 4 others like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra midt i Coronaland. Kaffe og maske pause :) pågår.

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra hovedstaden!
    Det er litt sol, og litt sky i dag. Fint for å jobbe i hagen, uten at det blir for varmt. (Må se positivt på ting!) Var litt sliten etter facewine med @runese i går, men det går over.

Så langt i dag har jeg gått tur med hunden og bygget en (et?) trillebår. Har spist frokost, og skal snart på hagesenteret for å kjøpe det vi glemte på fredag. Så skal det plantes litt, og lukes litt. Så mye har vi ikke jobbet i hagen så lenge vi har bodd her..

6. Fjordheim

Fjordheim Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld,

Til forrige taler; det heter vel en trillebår selv om jeg på min dialekt sier ei trillebår :)

Dagen på landet i dag har blitt brukt til å fundere på hva 1-2 ukers sommerferie kan brukes til. Sitter på norgeskart.no nå og ser etter hvor jeg helst vil, har fartet mye rundt omkring i kongeriket før. I August i fjor kjørte jeg en tur til Åndalsnes (jobbtur) via Odda/Hardanger, Voss, over Vikafjell, ferge fra Vangsnes, Sogndal, Stryn, Valldal -> Åndalsnes.

Når man nærmer seg Åndalsnes så synes jeg naturen blir nesten enda mektigere. Men kunne også tenkt med litt lenger østover; Sognefjellet, Breheimen og kanskje helt til Dovre for der har jeg enda ikke vært!

Har bodd på Turtagrø noen ganger tidligere, og det har vært veldig bra, noen som har forslag på gode overnattingssteder i denne delen av landet som bør sjekkes ut.

Har til og med vurdert å leie bobil, men der jeg har sjekket enn så lenge så er det svindyrt.

Ja ja, ny arbeidsdag i morgen så nyt kvelden. Her er det begynt å regne (bare litt) nå.

Mvh Fjordheim

Edit: Svalbard er selvsagt et alternativ (kanskje?), lenge siden jeg var der

Last edited: 26. april 2020
    Earl, RoadKing, Eddie47 and 1 other person like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Ble veldig usikker da jeg skrev det, så da helgarderte jeg. I følge ordboken heter det en trillebår.

Uansett, så fungerte trillebåren bra, og rododendronene har fått litt bedre vekstvilkår.

Akkurat tilbake fra en laaang tur med hunden. Mat og tv står på programmet.

Fjordheim and Eddie47 like this.

Del denne siden