Søndag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 07. febr 2021.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Like flott vær i dag som den siste uken og vel så det ...
    Her går vi mot "Nordre Follo - tilstander", alt for mange inntrengere av mutanter både fra England og Sør-Afrika.
    Det er ikke greit, men vi står han vel av denne gangen også.
    Når kan vi reise igjen?
    @drsyk få fingeren ut!

Kaffen, Liza, Sunnfjordingen and 8 others like this.
  2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Romerike, her ser vi med gru mot de ukontrollerte masser på andre siden. Bra vi har et fjell eller to som skiller oss.
    Det må bli Bergenserkarantene. Steng fjelloverganger og flyplasser der borte :rolleyes:

Kaffen, Sunnfjordingen, Earl and 8 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra landet.
    Her er det også snart Nordre Follo-tilstander, hvis man skal tro avisene. Men, vi er stort sett hjemme hos oss selv uansett, så klarer oss nok fint. Men, jeg venter i spenning på vaksineringen.

Vi rydder og vasker, den ene dagen i uken hvor det ikke støver og bråker fra oppussing. Det er litt slitsomt, men når det er ferdig blir det veldig bra! Og noe må vi jo bruke de sparte reisepengene fra 2020 på. :p

Nyt søndagen!

Kaffen, Sunnfjordingen, Earl and 7 others like this.
  4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,155
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra eget husvære.

Da er jeg gjennomvaksinert. Og har begynt å elske staten og Erna helt frivillig.

Ellers er vel beste hendelse at jeg flyttet hjem og at vannet renner der det skal. Og ikke noe andre steder i hele oppgangen.

Kaffen, Liza, RoadKing and 10 others like this.
  5. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    God lat søndag fra sofaen i Oslo, går snart stable seg ut på tur med bikkja, ellers i grn planer for dagen, men kanskje jobbe litt med booking av juleferie til Fillipinene, vet bare ikke hvor investert jeg ønsker å bli på planleggingsstadiet enda

6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Sitter her i kulda, og tenker lite på Nordre Follo og Bergen.
    Det er snart skøytetid, og får ta det før sola går ned.
    Her er det bestilt tur til TRD 19 til 21 mars, og i kjelleren er det ein eller to flasker med bobler frå 1996 som kan få lov å bli med. (Kanskje eg har ein magnum på lur)

Så har eg i løpet av korona blitt kjent med ein frå Kreta som eg har jobba saman med kun på teams. som er så fasinert av snø og kulde. Han hadde 23,5 grader i går, og seier at eg må berre ta meg ein tur, jævla drittsekk.
    (Poengreise er bestilt i juli/august)

7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra ferja mellom Rørvik og Flakk, på vei hjem etter herlig helg på hytta :)
    Blir slappaving hjemme og litt ball på tv. Kidsa stikker ut med rattkjelke så blir det rolig i heimen:D

Ha en sløv søndag :):):)

8. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Det er søndag i Heremigua, sol 21 grader og det har kommet snø på Teide nå etter uværet de to siste to dagene :)

IMG_20210207_123456.jpg

Berlioz, Calling, RoadKing and 5 others like this.
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En fin helg med turer i Nordmarka både lørdag og søndag er snart over, men godt fornøyd med helgens skiturer. Godt å kjenne solen varme i ansiktet, selv om det er ganske friskt når gradstokken viser 7, 8 og 9 minus.
    I morgen er det nok en dag på hjemmekontoret som er planen, men ser ut til at det kan bli en tur på bortekontoret i løpet av uken så da får man se da en slags "utflukt" :)
    Ballsparking fra England på tven i kveld, der har noen tydeligvis arrangert mesterskap i hvordan ikke stå i mål, lenge siden jeg har sett så dårlig keeperspill:eek: Ifølge kalenderen er det 1 år siden sist jeg var i England, hadde ikke trodd turen første helgen i februar 2020 skulle bli den siste på lenge:(

Nyt kvelden folkens :)

Berlioz, Kaffen, Eddie47 and 3 others like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå det som inn til for ei vekes tid sidan var episenteret for Covid-19 i Vestland. No har våe gode naboar i sør teke over. Morsdags- og bursdagshandel er vanskelig. I alle fall til madammen. Blir vel gjerne ein blomsterkvast eg endar opp med. Gir trass alt 50EB/100kr.

Earl, Berlioz, RoadKing and 3 others like this.

Del denne siden