Solkysten er våt i dag.. Planen var å slå gresset, men siden det er vått i gresset blir det å lage plummelikør i stedet .. Er plummelikør godt? Nei
God morgon frå Sunnfjord. Ungane er i full sving med å legge inn frukostbestilling, so då blir det snart å lage til mat til avkommet. Elles ser det ut til å bli ein dag som går med til arbeid innomhus. Det blir vel nokon rundar med billett- og hotellsøking. Auatraliaplanane er lagt på is og erstatta av ICN/TPE-planar.
God søndag fra kontoret i KSA! Helgen er endelig over her nede og jeg er klar for en ny uke. Prøver å planlegge litt helgeturer i høst og så langt står Abha, Riyadh, Jeddah og AlUla på ønskelista. I tillegg må jeg prøve å få til en tur til Bahrain som bare er en times kjøretur unna. Får se hva jeg rekker. Ha en finfin dag!
God morgen fra regnvær i nordvest. I går bestemte min nevø og svoger seg for fotballtur til London i januar. Så da blir det iallefall litt fly og hotellsøk i dag. Håper ellers at streik i SAS ikke forkludrer Tromsø turen kommende helg
God morgen fra Dublin. Solen skinner, og alle er glade. Nydelig konsertopplevelse i går, selv om lyden var relativt dårlig til tider.
Morn fra FRA Har fått mye utav 26t i NY. LH F, FCT, møte venner, sommer i NY, 9/11 memorial, Battery park, Madison Square Park, speakeasy/burlesk, mat og øl, snacksshopping, Polaris lounge (fysj så det vannet og dispensercolaen smaker i dining rom!!!) og LH C i 2.etg 748-8i. Puh. Et verdig farvel med Star Alliance. Glad jeg ikke fikk F på tur hjem, for da sovna vi omtrent rett etter takeoff… Speakeasy på The Slipper Room kan anbefales for de som liker drøy humor og merkelige og rare innslag, slik som disse syngende greiene her: Ha en elevert søndag!
God ettermiddag frå SOG. Godt nede på jorda etter ei langhelg i sus og dus med LH F t/r ICN. Tippar @The_Dude og @Gullars kosar seg LH713 no Turen går med bil til FDE sidan eg måtte køyre til Sogndal torsdag for å ta att nattbussen. Så er det kvardagen igjen i morgon. Nesre planlagde tur er med familien ti BKK om 119 dagar. Skal nok klemme inn noke før den tid og!
Liggestol I Cathay loungen (LHR) med champers er ikke feil når gårsdagen inkluderte litt vel mye god drikke til middagen. CX250 folkene til Hong Kong har akkurat forlatt loungen, så nå er det stille, rolig, og bare luksus. Ha en fin søndag!
Syns A) Serveringstilbudet på TRD kan holde det gående til siste fly går og B) At når det nærmer seg stenging, terminalen er nesten tom så bør det være greit å selge daggamle baguetter til redusert pris. De kan ikke holde på sånn, man skulle jo tro man var i provinsen, som f.eks Bergen
Slik gjør man det i Widerøe sin verden. Man beklager når man ikke går før tiden… WF0756 18 AUG Trondheim - Rørvik Avg: 21:50 Ny avgangstid: 21:50 Vi beklager forsinkelsen, men ber om at du møter opp til vanlig innsjekkstid - så vi kan få sendt avgårde flyet så raskt som mulig.