Samfunnsnytten av luftfarten, og hvorfor det er så viktig med mange avganger pr dag....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 24. okt 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har klart å stå imot lenge å kommentere på mye av det du skriver @Ida, og jeg skal unnlate å bidra til denne debatten som er helt ute av kontroll.

Men den kommentaren over er bare altfor langt under beltestedet. Kvinnelig hersketeknikk av verste sort...helt uakseptabelt.

Last edited: 25. okt 2016
    martilso, Fjordheim, Poul and 3 others like this.
  2. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Føler at jeg bør følge opp med å si at du @Ida har mye å bidra med på forumet og det er bra at vi har kvinnelige bidragsytere, for det er ikke for mange av dere.

Et tips er å ikke alltid fremstå som at du har rett og angripe alle som argumenterer mot deg. Tenk hvor kjedelig verden hadde vært om alle var enige eller enda verre om alle land var like? Hadde ikke blitt mye reising da :eek: Ulikheter skaper farge og diversitet, og bra er det.

Jeg vet at du har fått liknende råd tidligere, men det ser ikke ut som om du har tatt de til deg. Jeg håper du vil reflektere litt over dette, ta det til deg og bidra fremover, fordi forumet trenger reiseglade personer som deg og alle andre her inne :)

Last edited: 25. okt 2016
    mathiasfe liker dette
  3. Som vanlig er det jeg som får pes når jeg svarer med samme mynt som jeg får mot meg. Hvorfor reagerer du ikke når andre fotfølger meg rundt forumet og forsøker å hakke på alt jeg sier? Er du klar over hvor usedvanlig irriterende og provoserende det er? At jeg tillater meg å være frekk tilbake, er fordi jeg ikke gidder å stå å ta i mot dritt. Dette har jeg sagt før. Føkk med meg og mine, og jeg føkker tilbake. Puktum. Hvorfor skal det ha noe med kvinner eller menn å gjøre? Vi er alle individer (også grindehval), irrelevant av hva vi er på utsiden. Når noen har så fritidsproblemer at de bare fotfølger meg rundt på forumet og kommenterer småprovoserende stikk til alt jeg skriver, så svarer jeg.

4. kaijoar

kaijoar Bonusnisse

Likes mottatt:
    634
    Bonuspoeng:
    93
    Grunnen til at jeg valgte å bli aktiv på dette forumet er nettopp det at folk har en mer respektfull tone enn andre steder, men nå begynner jeg å lure altså... Det finnes andre forumer der tonen er gjennomgående som det dere presterer her, og som går nedenom og hjem på grunn av det. Synes også dette burde vært slettet.
    Dersom noen av dere tror dere opptrer bedre enn den andre parten, så tror jeg det er lurt å gå en ekstra runde med seg selv. It takes two to tango...

tommy777 and Xflipper like this.
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Noen må gi seg.. kan ikke noen bare låse her og kaste nøklene?

6. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens, dette er ett meget godt eksempel på hva vi ikke ønsker her inne.

Gule kort utdeles til Ida og milehigh, dere er begge mye bedre enn dette

Stenger tråden

Shyneno, anders82, Xflipper and 5 others like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden