Samoa og Australia, rundreise med litt innslag av fjell. TG F, SQ C, NZ C/Y, QF Y, NH C

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 18. nov 2019.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Endeleg ut på nye eventyr :D
    Denne gongen er destinasjonen Samoa og Australia.
    Litt pitstop i Singapore, Auckland ++
    Ruta ser slik ut:
    AC78B6D7-6CF0-4E08-9ACF-D3F490279A40.jpeg

    CT 1:
    OSL-LHR SK +
    LHR-BKK TG F A388 (12t, BKK)
    BKK-SIN TG C 777-300 (23t 45min SIN)
    SIN-AKL SQ C A388
    Cash:
    AKL-APW NZ Y A321 (5nettar på Samoa)
    Separat poeng booking
    APW-AKL NZ Y ?(TBA) (12t AKL, overnight)
    AKL-BNE NZ C 777-300ER (3netter Gold Coast)
    Cash
    BNE-SYD QF Y (2netter SYD)
    CT 2: (Endre til F? :eek::eek:)
    CBR-SIN SQ C 777-300ER
    SIN-AMS SQ C A359
    AMS-OSL SK +

    Då var det endeleg ferie igjen!
    Hadde jau ein kjempeferie sist: https://insideflyer.no/forums/threads/diverse-land-og-ikkje-minst-litt-fjell-i-asia.13315/
    Har kribla i reise/feriefoten etter veldig mykje jobb siste tida. Kom heim frå Sør Afrika med SA på Tirsdag og allereie torsdag kveld satte ein seg i bilen retning OSL.
    TG F vart sikra dagen før utreise :D

    Planen er jo sjølvsagt og besøkte dei høgaste toppane i dei 2landa samt fly så komfortabelt og triveleg som mogleg.
    Satsar på og få tatt litt berg og dalbanar også, det er viktig og ta vare på barnet i seg :p
     
    Edvard, CKe, Flyvefisken and 26 others like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    God tur
     
    snus_mumrikken liker dette
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Takk!
    Er litt forsinka med reisebrevet så sit allereie ombord på NZ sin A321NEO til Samoa :D
     
    RoadKing liker dette
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Denne turen har vore tenkt på og endra/flytta på fleire gonger p.g.a jobb. Men endeleg fekk ein sjans til og gjenomføre turen :D
    Draumen om stillehavet går også i oppfyllelse.
    Hadde eigentleg CT booking heilt ut til APW, men dette betydde eindå ein layover på AKL så booka til slutt denne utanom for og få meir tid på Samoa. (Var kun bonusseter på formiddagsflighten som betydde overnatting på AKL)
    Opprinneleg rute var OSL-AMS-SIN-AKL-APW.
    Men då AF varsla om 8! Seter framme på TG911 så var det bare og hive seg rundt, sidan ein då måtte reise frå Europa fredag istadenfor laurdag måtte ein vere litt kreativ for og komme innafor 24t grensa.
    Det blei difor lagt til 12t stop i BKK og 23t 45min i SIN.
    Spurte også om det var ledig O klasse på SIN-AKL, men det var dessverre nei sjølv om EF viste F7:mad:.
    Samtidig som dette vart endra så la me også til ein CT til slik at ein har litt fleksibilitet, også viss ting skulle vise seg vanskeleg med tanke på dei grufulle skogbrannane som har herja i Australia.
    Totalt så blir me bortreist i 3veker.
     
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Det var ikke måte på til rute! Her er fortsatt mye jeg kan lære om kombinasjoner av CT og cash på CT-reise , ser jeg. Antall stopp innen hver sone kan ellers fort bli litt festbrems. Men denne ferien ser jo ut som en fest! God tur (videre)!
     
    snus_mumrikken liker dette
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tur videre, det gledes å få følge med på reisebrevet.:)
     
    snus_mumrikken liker dette
  7. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Har nok brukt nokre timar for og sy saman denne ruta også :eek:
    Men nøgd med resultater så får ein båre håpe ein får ordna edle seter også på heimvegen!

    Tusen Takk!
     
  8. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Tusen Takk for det :)
     
    ArthurDent liker dette
  9. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Oslo-London

    Reisa starta med biltur inn til OSL, førehandsbestilt som sjølvsagt gjev litt EB poeng.

    Overnatting blei bestilt med RR poeng på Park Inn Gardermoen. Nesten halve poengprisen av Radisson Blu.
    Greit når ein ikkje har flust av RR poeng.
    Oppgradert til flott hjørnerom, fruktfat med litt sjokolade på rommet.

    Så var det opp tidleg neste morgon for og ikkje miste SK803 til LHR.
    Då me skulle sjekke inn kunne dei ikkje sjekke bagasjen vår lenger enn til BKK.
    Blei sendt til servicepoint, same svar der.
    Då blei det visst slik.
    Liten tur innom gullstova før det vart passkontroll og boarding på SK803.

    Tallin kunne egentleg ikkje finne + seter på denne flyginga. Men når dei sø søkte på ein annan måte så dukka dei opp. Så vi fekk frukostboksen, er veldig glad for at
    den kom tilbake for ei stund sidan.
    Sidan vi booka om dagen før så fekk ikkje SK ordna glutenfritt måltid til madammen.
    Men det ordna seg no likevel, bolaget er flinke på og ikkje blande grynet i Yoghurten og slikt.
    0F933A97-24A0-482B-9B57-BE3ACADF7C70.jpeg
    435FE5CF-B0EC-4004-B952-CE53419B78B6.jpeg

    Det blei også en kikk på på kartet til SAS og makan dei har ikkje Samoa på kartet sitt :eek:
    DDA1F3DD-E063-4FA2-95C1-E8CE8D8E3A51.jpeg

    Etterkvart så nærma vi oss LHR, utan at vi måtte sirkle! Underteikna har sirkla mang ein gong over LHR, men heldigvis ikkje i dag.

    Ankomst LHR, vi sat jau ganske langt framme så det var null kø på fast track og passkontroll.

    Så, kva no! Kvar kunne ein finne lounge?
    Eit google søk visste både United og SQ, men IF visste betre så då vart det stoga til SQ.

    Her vart det Eggs Benedict, kaffi/te og litt sprudlande i glaset.
    Eggs Benedict både såg bra ut og smakte bra.
    Madammen forsynte seg litt frå buffeten.
    EB11F281-E38C-4D7C-AC12-A2226BF13116.jpeg

    Etter SQ317 hadde hatt final-call, så var vel hovedandelen av besøkande i loungen frå IF!

    Etterkvart nærma det seg boarding, personalet i gaten kikka litt rart på dei rare SK boardingkorta våre. Eg peika på den fine F bokstaven og me fekk sleppe inn.

    I gaten heldt eg på og forlate madammen, snudde og gjekk tilbake og det var visst problem med cateringa i London så det glutenfrie måltidet hadde ikkje gått gjennom. Sjølv om det var innafor tida.

    Så kom ein seg ombord, stor stas og sette seg ned oppe i nasen på A380!
     
    CKe, ChrisTW, Flyvende_mare and 17 others like this.
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    LHR-BKK, TG 911

    Det er altså verkeleg stas og vera framme i nasen på desse store flya!
    Blei ønskt velkommen, fekk sjølvsagt bobler i glaset.
    4ledige seter i kabinen, AF visste 8ledige seter så 3/4 av seta var tatt av IF ;-)
    Madammen blei informert om spesial måltidet, som ho seinare igjen fekk beskjed om at ikkje var ok som dei sa i gaten.
    Dei styra veldig for og få sydd saman eit måltid, men som dei sa det er mykje og velge mellom på first. Så dette ordna seg!

    Boblene me fekk før avgang var ikkje så gode, men når DP kom etter me var i lufta så vart det bra! Eg veit ikkje kvifor me ikkje fekk DP med eingong.
    Og for ein som for ikkje altfor lenge sidan ikkje var så glad i bobler så smakar det no fortreffeleg!
    EC928257-B6CD-4E89-9B0E-B802F8036D67.jpeg
    C4429E8C-4E00-4FB2-8466-A656F6FA71DC.jpeg

    Først blei kanape servert, heilt OK den ‘bolletingen’ var dynka i majones så det var ikkje så voldsomt.
    Laksen hadde eg allerede eti opp før eg tok bilete.
    Kaviar blei servert, smakte godt fekk påfyll av romeblandinga. (Rome = rømme, der altså...)
    Så kom det endå ein endå ein forrett deretter hovedretten.
    Tok vestleg mat, altså biff.
    Hadde begge bestilt Medium-rå og det var det faktisk. Den virka som den var langsteikt, sidan den ikkje var så blodig. Men det smakte godt. Og første gong på fly at biffen har vore steikt slik eg vil ha den! Imponerande!
    3A40A7ED-1B43-45C3-BBD0-43F17597265E.jpeg
    41A87B23-F831-4316-BC07-D3E8B1B2A3A5.jpeg D02F7BA8-DC31-46F8-BC18-20DF995297A6.jpeg
    Ikke like bra at me ikkje fekk raudvinen uopfordra til hovedretten, dette hadde dei jo skrivd ned når dei tok mat-bestillinga.
    Men ein kjapp ring på knappen så var vinen på plass.
    Men altså litt overraska på at dette var gløymt.

    Etter middag så var ein så mett, at eg ba fint om og få satt osten og frukta mi til sides og heller ta denne til frukost.

    Madammen fekk litt ost og frukt, så eg fekk no smakt litt.

    Så var det og prøve og få litt søvn, me har jo ei lang reise framom oss!
    Det er ikkje så lett og sove på dagen, og som vanleg var kabinen varm. Kva i allverda treng ein den dyna til?

    Etterkvart vart frokost servert, fekk frukta og osten min, samt litt yoghurt.
    Smakte godt, men var fortsatt mett etter middagen.

    Konklusjon:
    Thai First er veldig triveleg, kabinen har nokre slitasjemerker.
    Og servicen er litt av/på men dei meinar jau alt så godt.
    Biffen var imponerande nok korrekt steikt!
    Sete er veldig bra, men når me skulle legge oss så var det ein klump i ryggen.
    Dette visste seg faktisk og vere korsryggstøtta, merkeleg at dette ikkje går automatisk når ein trykker på seng, menmen.
    Doen er svær og for ein som ikkje har opplevd F på A380 med LH(kun 778 og A346) så var der gigantisk!

    28BC5E7F-AF74-4EDE-9C3F-C22DE2AFE3F2.jpeg 1F6814E2-11E7-49E4-89AA-69A510A408C2.jpeg B352E30A-BBC2-4F95-A8B1-DEE80201169C.jpeg
    A4AA056C-E596-49C3-9694-DBFD38CC3C60.jpeg
     

    Attached Files:

    Last edited: 23. nov 2019
    Kalsnes, KRS, CKe and 21 others like this.
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    BKK og BKK-SIN, TG 401

    Ved ankomst BKK så vart vi møtt med skilt med navna våre.
    Måtte dele golfbil med nokre andre, ikkje som @Upsaker som fekk sin egen golfbil :eek:
    Dette var litt kleint for oss Nordmenn, men samtidig litt stas og ganske moro og farte gjennom flyplassen på ein slik farkost.
    Det er rart kva ein blir vant til, dette er 4selskapet me prøvar i F.
    Blei eskortert heile vegen gjennom immigrasjon, henting av bagasje og re-innsjekk.

    Personalet som følgte oss meina at me ikkje ville ha tilgang til First loungen, så me blei veldig usikre på kva me skulle.... Skulle me ta ein tur eller noko i BKK eller skulle me sjanse på at me kom inn i First stoga?

    Eit kjapt søk på IF og der står det at ein har tilgang, javel IF har vel alltid rett? Og jada, dette stemte heldigvis.
    Så ja til dei som lurar, ankomst med TG F og avreise TG C og ein har tilgang til den trivelege stoga :D

    Fann oss ei stoge i stoga, fekk litt te og kaffi.
    Så blei massasje booka, når ein landar i first og skal vidare i C så får ein visst bare 30min skulder/nakke + 30min fotmassasje.
    Men dette var heilt fantastisk.
    Så la me oss på kvar sitt soverom for og få ein liten høneblund.
    Med påfølgande dusj.
    E9FC47F7-4C1A-4896-8227-380717C78474.jpeg

    Det var etterkvart tid for lunch, så då blei det ein tur i restauranten.
    Hadde ein slags red-curry og madammen ei suppe.
    Smakte godt, men laaaangt i frå maten på FCT.

    Me gjekk tilbake til den vesle stoga vår, me blei godt ivaretatt dei var heile tida innom og lurte på om me ville ha noke.
    Såg litt på TV og slappa av, så var det plutseleg tid for boarding på TG 401 til Singapore.

    Her var det service! Om enn gamal og slitt kabin, men sammeligna med kva ein får i Europa så, tja... Eg veit ikkje eg.

    Bobler kom nesten med eingong, så menyar og informasjon om måltid.
    Dei var heilt vanvittig ‘på’ med påfyll av bobler.
    Når vinen kom til måltidet var dei heile tida på her også.
    Imponerande kva dei fekk til på denne korte flighten, servicemessig vår beste korte flight i business.
    Boblene var til info Pieper Heidsieck.
    95D89291-6331-4294-8A39-C9D30C0E431A.jpeg
    Kylling og kvitlauksbrød, smakte godt.
    94CA8284-9ABA-4649-B935-63A792C4CFFA.jpeg
    Gamle seter
    92819C9B-671A-46DA-92A6-DBCA426CE061.jpeg
    Men me overlever 53E7AEB1-76A5-4E09-9342-CFADAAD84B54.jpeg
    Bobler
    11233F1B-E84C-4526-B2D7-A913BC25036C.jpeg
    Laks som glutenfritt måltid, smaka visst bra. Virkar som hovedretten er ‘business’ resten er økonomi.
    2AB32B3F-2294-4468-B494-259B6DEE5196.jpeg
    Bobler og vin!
     
    Travellingalf, CKe, OttoL and 22 others like this.
  12. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Singapore:
    Altså då hadde me ein nesten 24t pit-stop i løvenes by. Eg lurar litt på korleis dei fekk dette navnet?

    Immigrasjon og bagasje gjekk som vanleg kjapt på Changi, så då vart det rett i taxi kø.
    Dessverre så fekk med ein gul taxi(hugsar ikkje navnet) desse tek jo ikkje kort(for noko lort...)
    Og min 5SGD kom ein ikkje langt med, men dette ordna seg, hotellet ordna opp for oss.

    Me hadde booka 1natt på InterContinetal Robertson Quay.
    Blei oppgradert til 1romnivå og plassert på Ambassador Floor. Gløymte og ta bilde av rommet :eek: Det var veldig fint, men lite.
    Utanom så fekk me:
    X2 drinkar (verdi ca 25-30Sgd)
    Totalt 57SGD kreditt på rommet (dels frå IHG, dels frå hotellet
    X1 Gratis klesvask. (Verdi ca 25SGD)

    Så heilt klart at Ambassador programmet har ein verdi :D Vertfall viss ein har fleire kortare opphold.

    Det blei uanset rett til sengs, ein var ganske sliten.
    Sto opp neste morgon og reiste i gymmen og på joggetur :eek:
    25B78264-2503-42EF-948C-6AEA29CBB221.jpeg
    Så vart det ned i første etasje for frokost!
    Det er så godt og ta ei treningsøkt før frukost på morgoen, då har ein noko og glede seg til :D Og kan verkeleg nyte, motsetning til når ein er på jobb og brukar 15-20min på frukosten.
    Frukosten var kjempegod med egen egg stasjon, der du kunne ‘fiske’ dine eigne posjerte egg blant ana.
    Altså det var folk på plass heile tida, så det var på stell.

    Ellers så var me liksom litt ambivalente til kva me skulle finne på, 4gongen eg er i Singapore i år og 2gongen på madammen.
    Så me rusla bare nedover elva, kom jau til slutt ned til Marina Bay området.
    Skulle få tak i eit minnekort, men det slapp me visst slike butikkar har dei ikkje.... Jaja, får ete lunch istaden då :D
    383D87A4-1394-40D6-85D2-73231DF03B85.jpeg
    93C7DBE8-6DFF-4AB0-B517-00FAE7A840FC.jpeg

    Då vart det igjen burger på Black Tap, knallgod burger der både me og eg har vore før. Og burger og øl er vel aldri feil?
    Det var rett hyggeleg når ei frå betjeninga hugsa oss:eek: Me var der sist i Mai.... Virka rektignok litt skuffa når eg ikkje var med i bonusprogrammet til Sands(Dårleg bonusnerd der altså)
    B17D45F2-96FC-4934-A658-9B1DED692AF4.jpeg
    Så tok med ein tur på Arts Science Museum der det var Disney utstilling og ein ana utstilling som visst seg og vere mest for born, jaja.
    CBCCA448-7D3E-4BD3-9D14-7D823D9A88EB.jpeg
    Måtte jau leike litt
    623B573F-F16E-485A-A3CB-44AB003C49F4.jpeg
    Rusla deretter til metroen til China Town, der eg tenkte me skulle på ein av dei kule og veldig trivelege rooftop barane som er der, men dengong ei! Dei var visst stengt på sundagar... Ikkje bra!
    BFB7ADB5-A377-457A-94CF-5829069D0897.jpeg
    Så då reiste me tilbake på hotellet fekk bruka drikkebongane og sjekka ut før 18:00, klesvasken hadde også kome på plass.
    4761AAB3-FB7F-43C2-8DF6-303E43A16667.jpeg
    Etter utsjekk hadde me middag i den italienske restaurat en nede, måtte jau bruke opp kreditten på rommet. Dette skulle egentleg ikkje gå(etter utsjekkk), men sidan ein var Ambassador skulle dei sjølvsagt ordne dette.
    Restauranten heiter Publico Ristorante og ligg på 57plass på TA i Singapore.
    Eg hadde pizza, madammen hadde glutenfri pasta begge måltida smaka utmerket med litt Malbec i glaset inntil.
    44CDF591-2455-49A2-8086-9E482DE827F6.jpeg
    Quatro Formaggi pizza med ekstra trøffel og trøffel olje! Knallgodt!

    Så vart det etterkvart tid for ein Grab til flyplassen.
     

    Attached Files:

    Insomnia4u, CKe, SVG_flyer and 16 others like this.
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Brett den dobbelt som ekstra madrass!
    ^^ Som ovanfor.
    Yo my pimp! :D

    God tur vidare! Gledar meg til resten.
     
  14. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,895
    Likes mottatt:
    12,809
    Bonuspoeng:
    183
    Da ble det er innblikk til i F-reisens verden. Fin rapport, gleder meg til fortsettelsen.
     
    snus_mumrikken and ArthurDent like this.
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,507
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig :)
     
    snus_mumrikken and ArthurDent like this.
  16. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    Haha ;)
    Her var det mange gode tips :D
    No blir eg vel arrestert av smiley polisen snart... men det får heller vera.

    Litt pimp må ein jau vera, kjettingen har vore eindel av meg sidan eg var 17 så eg føler meg naken utan og ein kan jau ikkje vandre rundt naken :rolleyes:
     
    Insomnia4u and Stuttfeiten like this.
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    SIN-AKL, SQ 285
    Her har jo håpet vore og få suitene, og eg veit ikkje kor mange telefonar til Tallin og mailar til diamantmailen for og sjekke men neida. Sjølv nokre dagar før når det var F7 så var det ingen sete. Når eg spurte ombord så var det 6ledige suiter fortsatt, eg spurte også om oppgradering i sjekk-inn men dei beklaga at dei ikkje hadde nokon complimentary upgrades.
    Ombord så spurte eg og det var fortsatt 6ledige suiter.
    Jaja, fekk overleve i C då :eek: Vel det går nok heilt fint.

    Som vanleg på Changi så går alt på skinner, så etter litt tid i silverkris loungen vart det tid for boarding.

    Det er alltid fint og sette seg ned framme i 2etg på A380, eg likar dessa store flya! Og ein må jo bare fly dei så lenge ein kan....

    Vel ombord så blei bobler servert til meg, mens på madammen sin side fekk dei ingenting :mad:
    Ikkje bra, og dette skulle vise seg og vere normen, stor forskjell på babord og styrbord side.

    Etterkvart kom det forrett, på min side (babord) spørsmål og påfyll av bobler.
    På madammen sin side altså ingenting!

    5EC07A1D-746F-4F1E-8E86-6BC2234CFE57.jpeg
    Kylling, litt tørr men smaka OK

    DD85045E-5721-4BD8-A5AE-BDFA54682F1E.jpeg
    Glutenfri forrett, smaka visst heilt OK og etter litt spørsmål kom til slutt vin på hennar side også. Legg merke til så lite det er i glaset...

    DF9FEF7C-0A9D-4361-B996-91071837B52B.jpeg
    For og illustrere her har me nett fått påfyll etter at begge hadde drikki opp! Her må SQ skjerpe seg.

    50D1AD6F-43F0-4E95-8F8A-1CCEFD80B016.jpeg
    Eg valgte Singapore chicken rice som hovedrett, har ikkje smakt denne før så tenkte det var på tide og prøve. Smakte heilt OK.

    C051F004-A92D-4759-9D5D-716759332871.jpeg
    Glutenfri hovedrett, dette smakte visst veldig bra! Her skal SQ ha skryt!

    C911392D-4295-4932-A1FC-FE24F2575A58.jpeg
    Ost til dessert, knallgodt! Og raus påfylling med raudt i glaset på mi side.

    68BAF754-FB6D-431B-9850-5EADC5A49FEA.jpeg
    GF dessert, denne var ikkje så god. Menmen.
    Ho kunne sjølvsagt få ost og is om ho ville ha.

    6F297C4C-799A-4D73-8B17-C851CBE9E392.jpeg
    Hadde bra med vind på vegen 1048km/h

    6DC04E10-0720-4FDA-9DBF-05D3B44D7764.jpeg 6FE3C9AE-A4C8-42EF-ACA5-C75256D6DD5F.jpeg

    Så var det tid for litt søvn, det er litt slitsom at ein må legge ned sete. Men senga er brei og god så det gjekk heilt fint.

    Etterkvart kom frokost, eg var ganske mett så åt bare litt frukt.
    Madammen fekk ein haug med mat.

    6E2B0B7E-88A8-47A7-9EEF-A48F3F0EDE1D.jpeg

    C3426360-7FFB-4E0B-B05B-8681B53F64D0.jpeg
    96582B30-FB6F-4FA1-9325-E15F0626AFF5.jpeg
    Frukt pakka inn i plast? Javel...
    Og dei kunne kanskje tørka av bollen?

    FE838EE6-C3E5-4A1A-980D-31E80371322B.jpeg
    Endå meir frukost! Så vil du ha mykje frukost velg GF måltid.

    Konklusjon:
    Seta er bra, litt slitt og gamaldags men mykje større enn dei nye.
    Maten smakar stort sett bra også.
    Men servicen, nesten på grensa til skandale. Har tidlegare opplevd SQ C som veldig bra og konsistent på service men her skuffa dei veldig, og det blei veldig tydeleg!

    78E6F499-2EBA-49B3-AF12-54C56394C80A.jpeg
    Den flott fuggelen etter ankomst AKL.
     

    Attached Files:

    Last edited: 23. nov 2019
    Insomnia4u, KRS, CKe and 17 others like this.
  18. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,670
    Bonuspoeng:
    183
    AKL-APW (Litt AKL og meslingutbrudd på Samoa)
    Etter ankomst AKL, så måtte me hente ut bagasjen på AKL og sjekke inn på nytt.
    Og ja no hadde madammen fått ein kryptisk melding frå ein kollega at det var godt me var vaksne og vaksinerte.
    Ho bare, kva? Vel blei tilsendt ein artikkel frå ABC nyheter eller noko slikt, unntakstilstand på Samoa etter meslingutbrudd. Skular stengt, New Zealand har sendt masse vaksiner og sjukepleierar.
    Flaks at flighten vår reiser om 2.5time då....
    Men først og fremst så er det veldig trist for Samoa sin befolkning, men dette bør vere unødvendig i 2019!

    Jaja, ikkje så masse ana og gjere enn og go as planned.
    Gjekk veldig rask gjennom heile røkla på AKL måtte jau kryssa JA for me har utstyr for og reise på tur.
    Re-sjekk inn og ein kjapp tur innom loungen.

    Her kunne ein bestile akkuratt den kaffien ein ville sjå baristae’n i baren og eg rakk også ein ny øl til øl-nerd appen min :D
    E5B41F30-81A2-4047-85D7-EAE6704AAE44.jpeg
    F44DBF7D-7938-4B24-B260-6E4E525D5C62.jpeg EEFF3B25-C33A-4960-9637-D9CF6410C3EC.jpeg

    Så var det tid for og reise til gaten, fytti katta A380 er svær i forhold til A321Neo :eek:
    AD57D863-8B9B-4AE2-999D-0F285314C2B0.jpeg
    Men for all del A321Neo er eit flott fly!

    Sidan det ikkje var nokre kommentarar frå nokon på innsjekk så fekk me ta turen til Samoa likavel då! Det var jau litt seint og snu nasen no.

    Hadde ordna nødutgang sete, og biletten booka var ‘The Works’ som inkluderte mat.

    Super raskt wifi ombord, og veldig interaktivt kart :D
    194E7A37-ED4E-4121-B860-CC5E4FD39087.jpeg
    6CEA8CF2-E659-4B6C-BB3D-5F9DD974D9C8.jpeg

    Kul dekor på dassen var det også
    C030F11A-E880-42BA-8167-95F7408BB250.jpeg

    Ankomst APW, her ser me for første gong info om meslingar. Kun eit skilt med info ellers raskt ut med bagasjen.

    Konklusjon:
    Veldig bra flight, bra fly.
    Grei mat eller bra til og vere ØKO, kun øko på dette strekket.
    Hyggeleg crew, snakka jau litt med ho som satt ved nødutgangen vår.
    Og knallbra rask wifi, gratis for alle!
    Og her gjev TG F 30MB eller kva det er? Kva skjer liksom....
     
    Insomnia4u, CKe, Kristian and 20 others like this.
  19. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Har vært en del om meslingutbruddet på nyhetene her nede. Mye går på foreldre som ikke tror på vaksiner, og ikke vil bruke moderne medisin.
     
    sutenai and snus_mumrikken like this.
  20. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Som alltid super rapport og artig å lese!

    SQ glutenfri biff kan jeg også bekrefte er godt. Men tok madammen sjansen på biffen hos TG? Den er jo ikke glutenfri pga tilbehør? De har kanskje alt i separate poser før tilberedning?
     
    snus_mumrikken liker dette

Del denne siden