Samsungs black friday tilbud fra 2019

Tråd i 'Bonushjelp' startet av hSn, 17. jan 2020.

  1. hSn

    hSn Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

    Er det noen her inne som benyttet seg av Samsung sitt Black Friday tilbud i 2019? Det var mulig å kjøpe telefon, tv o.l og få EuroBonus poeng i tillegg.
    Selv bestilte jeg en Samsung S10+, og da skulle man motta 10 000 EB. Jeg har prøvd å kontaktet dem flere ganger for å høre hvor poengene blir av, og i dag fikk jeg dette svaret:


    Vi beklagar att du inte fått några poäng.

    Efter att ha undersökt detta närmare kan vi se att det inte finns med något EuroBonus-nummer i din beställning. Dessvärre är detta inte något vi kommer kunna lägga till i efterhand.

    Vi beklagar situationen.​

    Har andre opplevd det samme, eller har noen faktisk fått poengene fra dette tilbudet?
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,526
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bestilte TV på samme, og da stod det noe om at EB ikke gjaldt i samband med kampanjer?
     
  3. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestilte The Frame 65", og skulle få 10 000 EBP. 16. desember fikk jeg 4497 EBP, og i starten av januar kontaktet jeg dem for å spørre om de resterende poengene. Da fikk jeg som svar at de skal komme når jeg har hatt TV-en i to-tre måneder eller noe sånt.
     
    Shyneno liker dette
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,545
    Bonuspoeng:
    293
    Bra de delte de 10.000 poengene i to like deler da.. :rolleyes:
    Lurer på hvordan de kom frem til 4497 poeng?
     
  5. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, ikke godt å si :)
     
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Trukket fra mva og frakt?
     
    Are liker dette
  7. hSn

    hSn Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Da du bestilte TV'n, fikk du bekreftelse på e-post at det var registrert med EuroBonus nr ditt?

    @RoadKing På Black Friday-siden hadde alle produktene tilhørerende EB man kunne oppnå. Ville vært litt merkelig hvis man ikke skulle få poeng i denne kampanjen, da burde de heller ikke ha reklamert med det :)
     
    Shyneno and RoadKing like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,667
    Likes mottatt:
    32,526
    Bonuspoeng:
    293
    Godt poeng @hSn , I stand corrected.
     
    hSn liker dette
  9. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det sto på kvitteringen.
     
  10. edmouth

    edmouth Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Samme skjedde meg. Kjøpte TV, EBnr står på kvitteringen. Var samme tilbud som på Elkjøp, så valgte Samsung shop bare pga EB-poengene. Har ringt og sendt mail men ikke noe tilbakemelding. Får ikke tak i noen på support chat’en heller.
     
  11. hSn

    hSn Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Kjipt! Jeg benyttet meg av tilbudet på søndagen og er bombesikker på at jeg tasta inn EuroBonus nummeret mitt, men jeg har ikke fått det noen plass på kvitteringen min :(
    Det var derfor jeg ringte inn noen dager senere for å få bekreftet at EuroBonus nummeret mitt var registrert - noe personen i andre enden kunne bekrefte at det var. Men siden det ikke dukket opp i deres systemer sier de at det er desverre ingenting de kan gjøre med saken.

    @edmouth har du prøvd å sende mail til shop.no@samsung dot com?
     
  12. edmouth

    edmouth Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    update - prøvde support på tlf igjen, og fikk svar av noen som faktisk fulgte opp (!). To uker senere stod 10k poeng på kontoen. Bare 2,5 måneder etter handelen altså...
     
  13. hSn

    hSn Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Gratulerer! Kanskje det kan være verdt det for meg å prøve å ringe inn også. På mail var ganske direkte på at det ikke sto noe eurobonus nr på bestillingen min og kunne derfor ikke gjøre noe! :/
     
  14. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    111 dager etter levering her. Jeg har fortsatt ikke mottatt poengene og har derfor meldt inn saken til Forbrukerrådet med krav om heving eller kompensasjon.
     
  15. hSn

    hSn Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk du noe kvittering om at EB nummeret ditt var registrert?
     
  16. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, men jeg mener at det var 30 000 poeng for The Frame 65, ikke 10 000? Noen som har screenshot på betingelsene?
     
  17. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Det har vært 30 000 på samsung.no for visse modeller kort tid etter de har blitt lansert, men da er prisen til gjengjeld ganske høy. Det var i hvert fall 10 000 for The Frame 65 på Black Friday i fjor.
     
  18. bXmi

    bXmi Medlem

    Innlegg:
    157
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Riktig, da har jeg mottatt poengene. De kom etter purring i februar.
     

Del denne siden