Samsungs black friday tilbud fra 2019

Tråd i 'Bonushjelp' startet av hSn, 17. jan 2020.

1. hSn

hSn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!

Er det noen her inne som benyttet seg av Samsung sitt Black Friday tilbud i 2019? Det var mulig å kjøpe telefon, tv o.l og få EuroBonus poeng i tillegg.
    Selv bestilte jeg en Samsung S10+, og da skulle man motta 10 000 EB. Jeg har prøvd å kontaktet dem flere ganger for å høre hvor poengene blir av, og i dag fikk jeg dette svaret:

Vi beklagar att du inte fått några poäng.

Efter att ha undersökt detta närmare kan vi se att det inte finns med något EuroBonus-nummer i din beställning. Dessvärre är detta inte något vi kommer kunna lägga till i efterhand.

Vi beklagar situationen.​

Har andre opplevd det samme, eller har noen faktisk fått poengene fra dette tilbudet?

2. RoadKing

RoadKing Fastboende

Likes mottatt:
    15,918
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bestilte TV på samme, og da stod det noe om at EB ikke gjaldt i samband med kampanjer?

3. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bestilte The Frame 65", og skulle få 10 000 EBP. 16. desember fikk jeg 4497 EBP, og i starten av januar kontaktet jeg dem for å spørre om de resterende poengene. Da fikk jeg som svar at de skal komme når jeg har hatt TV-en i to-tre måneder eller noe sånt.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    15,807
    Bonuspoeng:
    293
    Bra de delte de 10.000 poengene i to like deler da.. :rolleyes:
    Lurer på hvordan de kom frem til 4497 poeng?

5. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, ikke godt å si :)

6. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    8,569
    Bonuspoeng:
    183
    Trukket fra mva og frakt?

7. hSn

hSn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Da du bestilte TV'n, fikk du bekreftelse på e-post at det var registrert med EuroBonus nr ditt?

@RoadKing På Black Friday-siden hadde alle produktene tilhørerende EB man kunne oppnå. Ville vært litt merkelig hvis man ikke skulle få poeng i denne kampanjen, da burde de heller ikke ha reklamert med det :)

RoadKing liker dette
  8. RoadKing

RoadKing Fastboende

Likes mottatt:
    15,918
    Bonuspoeng:
    293
    Godt poeng @hSn , I stand corrected.

hSn liker dette
  9. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    216
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det sto på kvitteringen.

10. edmouth

edmouth Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Samme skjedde meg. Kjøpte TV, EBnr står på kvitteringen. Var samme tilbud som på Elkjøp, så valgte Samsung shop bare pga EB-poengene. Har ringt og sendt mail men ikke noe tilbakemelding. Får ikke tak i noen på support chat’en heller.

11. hSn

hSn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Kjipt! Jeg benyttet meg av tilbudet på søndagen og er bombesikker på at jeg tasta inn EuroBonus nummeret mitt, men jeg har ikke fått det noen plass på kvitteringen min :(
    Det var derfor jeg ringte inn noen dager senere for å få bekreftet at EuroBonus nummeret mitt var registrert - noe personen i andre enden kunne bekrefte at det var. Men siden det ikke dukket opp i deres systemer sier de at det er desverre ingenting de kan gjøre med saken.

@edmouth har du prøvd å sende mail til shop.no@samsung dot com?

Del denne siden