Sannelig var det ikke blitt tirsdag.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 16. febr 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tirsdag ja, denne litt kjedelige ukedagen hvor man føler at uka nettopp har startet og at det er lenge til helg. Men det hjelper jo med sol ute. Om det hjelper så mye med 8 minusgrader er jeg dog ikke så sikker på, men det får meg til å føle meg glad for å jobbe inne.

    Mye å ta igjen her på kontoret etter 2,5 fridag i forrige uke. Det er vel straffen når man tar fri.

    Under de siste ukers reiser ser det ut til at SAS har 2 konsepter i de internasjonale loungene sine. I tillegg til de faste grønnsakene så er det enten røkelaks eller kylling pluss salater som gjelder. Opptil flere av oss forumister er ikke så veldig happy for røkelaks. Og for de som mener vi sutrer, vil jeg trekke frem at jeg sto ved buffeten i gullstuen på OSL sist uke sammen med Eivind Hellstrøm. Han rynket kraftig på nesten da han så ned på laksen. Jeg foreslo at han burde ta en tur her og rydde opp, og da trakk han på smilebåndet gitt.

    På hjemveien søndag var jeg innom en bladbutikk på Kastrup og holdt på å løpe rett inn i Danmarks statsminister. Hadde jeg gjort det hadde jeg vel blitt lagt i jern av de to livvaktene som fulgte med ham og som ikke var særlig vanskelig å få øye på. Stusset dog litt over at han reiste blant de alminnelig dødelige og ikke benyttet seg av flyplassens VIP rom? Kanskje det var privatreise?

    Jaja. Mye man lurer på en tirsdags morgen. Men nå får arbeidet kommer litt i fokus kanskje.

    En god tirsdag ønskes dere alle.
     
    tommy777 and Scandipendler like this.
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo!
    Bikkjekaldt i morges med -13, men tur med bikkja må man uansett. Godt at man kunne bidra litt til en varmere verden med å la bilen gå på tomgang i 45 minutter så den ble varm og isfri.
    Teller ned dagene til Brynstunnellen skal stenges med ett løp til mandag. Kommer til å bli et kaos uten like, spesielt siden jeg jobber rett ved tunnellen og MÅ i området både morgen og kveld. Og at det skal holde på i halvannet år, gjør ikke saken noe bedre. De har laget kollektivfelt helt fra Olavsgaard og inn, innsnevret filer og satt ned fartsgrensen fra 100 til 80. Blir et lite helvete de første ukene, tenker jeg. Godt det er vinterferie første uken, men det blir nok MYE hjemmekontor denne våren.
     
  3. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Heldigvis slipper jeg unna dette med å ta toget, men kommer vel til å se en økning i antall passasjerer pga dette. Er det forresten E18 fra Tusenfryd som blir den anbefalte omveien under denne perioden?
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, hvis du kommer sørfra. Nordfra er det RV 4 og Østre Aker vei, spesielt hvis du ksal videre vestover, men disse blir nok stapp fulle også. Ser bare trøbbel i vente. :(:mad:
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag ja. Glad jeg ikke har bil i byen. Med litt kjennskap til tunnelen på Bryn så skal man være glad for at det blir gjort. Det er på tide for å si det sånn... Men kaos blir det garantert :)
     
  6. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Kommer sørfra ja, ved jobbreiser tar jeg alltid bilen til Gardermoen for å spare tid, men får vel kanskje revurdere dette nå ja :)

    Kaos kommer det til å bli ja! :(:mad:
     
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    4 fjortiser og ny sjampis i glass glass, på rad 36, SK935 til SFO. SAS Go er greit når man får det som man pleier. Raden vår ser forøvrig ut som serverrommet på jobben! tmp_9296-_20160216_153609-409926407.JPG :cool:
     
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    6 timers mobil-filming i Berlin er over. Nå skal vi bare sy det sammen til et par minutter. Tilfeldigvis er det filmfestival også, så det ble noen gratis scener.
    Ellers synes jeg vinduspusseren på tv2 tårnet hadde en frisk jobb i dag. vindu.jpg
     
    tommy777, Bizflyer and Larata like this.
  9. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    ikke mye VIP treatment her.....
    http://www.bt.dk/politik/lars-loekke-revses-for-ryanair-tur-det-er-ubegribeligt-svineri
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
  11. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det var privat tur med fruen. Når han reiser alene er det på første klasse:)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden