Synes f.eks Washington i februar for ca NOK 5000 i PLUS T/R er bra, men jeg har kanskje ikke fulgt så godt med tidligere?
Sjekket mot min reise i feb til MIA, den er nå 5000kr dyrere. Booket 4 voksne + 1 barn til 17 lapper, nå 22 lapper.
Bare en tanke, men det er ikke gitt at alle prisene er justert enda. Minner om følgende: "All flights must be booked between 28 September and 9 October 2016."
Finner VIP Plus til XXX-OSL-ARN- HKG til 5800kr i mars. Vil si det er ok. Hadde lovet meg selv å ikke fly via HKG, men når TG skal ha 9K for samme billett klarer ikke bonushjertet mitt å si nei til dobbelt så mange poeng med SK. F...altså, lidenskap eller tvangsnevrose, ikke godt å si
Jeg tok en kjapp sjekk på f.eks. SFO, og det var ganske habile priser i Plus. Fint for en utvidet helgetur, tenker jeg.
Bestilte en tur til HKG for en stund tilbake i Go; angrer definitivt på det og skulle gjerne booket om til Plus. Endring til SAS Plus Saver på sas.no (utrolig at det i det hele tatt fungerer) kommer på NOK 8770 (for 2), hvorav rebooking fee er NOK 2568. Er det mulig å kjøpe opp til disse VIP prisene istedenfor de "normale" Plus prisene? Flightene jeg ønsker koster nå NOK 14640 i Plus Saver, og NOK 11412 i VIP Plus. Betalte opprinnelig NOK 8438 for Go. Alternativet er å prøve å få kansellert eksisterende booking kostnadsfritt pga 3(!) "schedule change", men de har bare vært på 10-15 minutter og usikker på hvordan SAS pleier håndtere slike tilfeller.
Det er eneste måten å få folk til å kjøpe travelpass. 7:30 mandag morgen og 17:00 torsdag er de to dyreste flightene i uka.
Tenkte akkurat det samme, har vært haugevis med salg tidligere, og de laveste klassene som tidligere har vært redusert på VIP priser er allerede utsolgt.
Ett lite spørsmål fra siden; Om man booker VIP-billetter, er det da mulig å oppgradere/legge inn "bud" med poeng/cash på disse type billetter til business? Noen som evt. har testet dette?
God morgen! Noen som har noen gode tips på hvordan man får ca 15 000 poeng en helg i januar med Bodø som utgangspunkt?
Som EBB/EBS får du vel f.eks. akkurat 15000 poeng for en tur/retur i SAS Plus Saver mellom Bodø og Hong Kong. Som EBG/EBD blir det 18760 poeng.