Eventuelt Rad 9 og håpe på mer privatliv, og like god beinplass. Ulempen kan være mer støy fra galley og senere servering gjennom måltidet. Selv ville jeg gått for rad 1 med 3 reisende som vil ha noe kontakt.
Då har eg endra frå rad 2 til 1 på min ekstrabooking til SFO neste februar! (Har frå før ein til LAX, men me er 7 stk som skal på tur, og då får me sjå kvar det dukker opp best seter
Vi hadde 1A, D og F til SFO i vinter og det kan anbefales. Kun crew trafikk forbi og først ute med servering. Gikk fint for F å kunne prate med A uten å reise meg opp. Jeg tok noen kontrollmål på min plass 1F. Ottoman boksen er 58 cm bred, 34 cm høy og 55 cm dyb. Gulvflaten 86,5 cm i bredden og 51 cm fra sete til ottomann. Sengen målte 1 cm lenger enn tometern.
Husk: Ta med tommestokk på tur! @kjeeli Regner med at du kontrollmåler 20H 01.11 også, og etterpå tar turen bak til meg på 21G slik at vi får en faglig vurdering av forskjeller.
Støtter denne. Fire turer med A340 i C så langt i år, og tre av de har vært i minikabinen. Jeg syntes det er behagelig med et ganske privat sete, og der er 10A/F overlegen.
Støtter forslaget om mini-kabinen i C. Reiste til SFO i februar, og satt på 9F. Benplassen på 1 og 9 er upåklagelig bra. Reiser til YVR via SFO om en stund, har valgt rad 9 denne gangen også for pax på 3.