.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SASlovah4evah, 16. des 2013.

  1. Star Flyer

    Star Flyer BFG BF*G

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Skal ikke alle flyene oppgraderes? Da blir det ikke noen SAS ny biz på meg med det første...
     
  3. Star Flyer

    Star Flyer BFG BF*G

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    LN-RKP skal ikke oppgraderes (meg bekjent). Er usikker på om alle A340ene skal oppgraderes. Det som er sikkert er at alle A330 skal oppgraderes.
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Henning liker dette
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja har fulgt med på twitter-kontoen, og det virker som om ting tar litt tid.
     
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Noe på gang nå ser det ut som. Er de kanskje snart ferdige med det første flyet?

    Screen Shot 2015-01-19 at 19.46.56.png
     
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
  9. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kul side og den gleder meg til den nye kabinen.. Meeeen litt mye propaganda (som det skal være) om hvor fantastisk SAS er til å ta vare på kundene sine og servicen sin, når mange av oss er sterkt uenige i det..

    Er vel heller ikke noe å gjøre et enormt poeng ut av at man er et av Skandinavias eldste selskap.. Det er liksom ikke hundrevis å konkurrere mot :-/
     
    Joachim liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Ganske så flott side da, og det skal SAS ha skryt for. Leser ikke all propagandaen så ;)

    Gleder meg til å teste den business klassen mot slutten av året, om alt går etter planen :)
     
    agrims and John in The Tower like this.
  11. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    En utrolig oppgradering i forhold til hva de har nå! MEN, skal reise med SAS business i slutten av november til New York og retur i desember...Lurer på om noe vet om at alle flyene skal være ferdig oppgradert til da? Eller vil det forsatt være igjen noen fly? har sett på seatguide at det er den gamle konfigurasjonen som er i nov/des.. =/
     
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    http://www.aftenposten.no/okonomi/De-nye-langdistanse-flyene-til-SAS-far-bilbelter-7869226.html

    Interessant:

    Henrik Edström er kommunikasjonssjef for SAS, og sier at installeringen av trepunkts sikkerhetsseler har en helt bestemt hensikt:
    - Selene brukes bare ved start og landing, og gjør at de som reiser i business class kan sove både ved takeoff og landing, sier han.

    Han viser til er det obligatoriske kravet til at ved avgang og landing må beltene være på, samt når det er turbulens under selve flyturen. De nye beltene er tilpasset det faktum at de nye setene gjør at man ligger helt flatt. Med trepunkts kan man ligge til tross for turbulens som normalt betyr at man må rette opp seteryggen.
     
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Min spådom viste seg altså å være korrekt :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  14. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    "Vi tror ikke at SAS vil endre på dette, så vi antar at SAS sine seter ikke får gate-to-gate recline."

    ?!? Denne du mener?
     
  15. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, jeg mente setebeltene. Men får setene til SAS gate-to-gate recline altså?
     
  16. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja tolker du det ikke slik?
     
  17. VFFlyer

    VFFlyer Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Har fløyet long-haul i 25 år har aldri måttet rette opp stolyrggen ved turbulens som Edstrøm påstår.
    Skeptisk til 3-punktsløsning tror det blir bevegelseshemmede ved soving når man har behov for å vende seg.
     
  18. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Ser i artkkelen at Molin i Businessclass.no mener det er ekstremt uvanlig med 3-punktsbelte, men Thai har jo hatt dette på business lenge nå, så uvanlig er det jo ikke. Jeg bruker det kun ved take-off og landing, da det gnager litt mot halsen, så ellers under flyvningen har jeg kun setebeltet på.

    w
     
  19. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også hatt det et par ganger. Så vidt jeg husker var det LH 747-8 og QF A380.
     
  20. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Prøvde dem på CPH... Ganske behagelig! Men de koster jo sin del håper maten blir enda bedre... :) Men ser fram til de blir på A340 og.
     

Del denne siden