Hei. Ser igjennom årsoppgaven og oppdager en liten detalj: Renter inntekter er oppgitt til 1700,- Jeg vet at jeg ikke har betalt inn noe på forhånd slik at jeg har aldri hatt mer enn 0,- på kontoen, hvordan er dette mulig? Er det EBP som plutselig angis som inntekt?
Det var det at jeg får ikke lenger tilgang til DNB nettbanken ettersom at jeg gikk til Elite og sa opp Platinum
Ringte til American Express nå, og de fortalte at siden kortet ikke lenger er et kredittkort, men et betalingskort, blir ikke dette rapportert inn til Skatteetaten. Så det er riktig at det ikke skal stå noe på Skattemeldingen, og at vi ikke har fått noen årsoppgave derfra.
Men saldo skyldig mot amex 31.12 kunne vært med på å redusere formuen..... Spart formueskatt tilsvarende en pils???
Gammel tråd, men prøver likevel... Lurer på hvor man kan finne AmEx årsoppgave i disse dager? Finner ingenting på 'Min side'
Topp! Takk! Her fant jeg info om betalte renter, men ikke hvor mye som jeg var i minus pr. 31.12 som andre kortutstedere rapporterer inn automatisk som gjeld Er det mulig å få tak i disse talene et eller annet sted uten å gå gjennom alle utgifter manuelt?