SAS amex velkomstbonus?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Meg, 03. febr 2020.

  1. Meg

    Meg Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Hei! Jeg har ventet med SAS Amex fordi jeg tenkte at det sikkert kom en god poengkampanje nå på nyåret. Det har jeg ikke sett ennå.

    Nå er vi så langt uti året at jeg tenker at jeg må begynne å komme i gang med opptjening til CT. Jeg lurer dermed på om det er slik at det et en el annen form for velkomstbonuspoeng (som jeg ikke har fått med meg) som gjør at jeg burde begynne på det billigste kortet og jobbe meg oppover for å få mest mulig ut av velkomstbonus?
     
  2. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har vore kampanjer på Amex premium nokre gonger. Fruen fekk 30 000 poeng ved forbruk på 45 000kr. Elite tror eg ikkje det har vore på
     
    Meg liker dette
  3. polarexpressen

    polarexpressen Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    33
    Det har vært et par kampanjer på Elite også, med 30 000 poeng når man har et visst forbruk innen en bestemt dato. Men disse kampanjene mener jeg bare gjaldt nye Amex-kunder.
     
    Meg liker dette
  4. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, de hadde en kampanje med 30.000 ekstrapoeng ved 60.000 NOK i forbruk de 3 første månedene. Greit med 30k poeng ekstra i slutten av året i fjor:) Jeg skulle jo uansett bestille for å få de siste poengene til SAS gullkortet.
     
    Meg and polarexpressen like this.
  5. espenlampe

    espenlampe Aktivt Medlem

    Innlegg:
    308
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Da er vi flere som venter litt :)
     
    Meg liker dette
  6. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Akkurat nå får du en måned uten avgift, that's it. Så en annonse for noen dager siden. Vet ikke om de kjører den hele tiden.
     
    Meg liker dette
  7. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    løfter denne da jeg ser et mulig behov for en ct:oops:
    trenger ikke platinum da statuspoeng ikke er tema, ei heller omsetning til CT nr2.

    hadde vært nice med en kampanje som ikke kom alt for seint i året med de som har vært tidligere
     
  8. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    I fjor kom vel tilbudene på SAS AMEX Premium ca. i mai, juli og september om jeg husker rett. Det er mulig å få det bekreftet om en leser gjennom mange innlegg på SAS AMEX Q&A-tråden som dette egentlig hører hjemme i....
     

Del denne siden