Ble overrasket da appen sier jeg bare mangler 15k poeng for fornyelse av gull. Selv om jeg bare har opptjent ca 4k poeng så langt (periode jun21-may22). Er dette en bug eller har de noen kampanjer nå som gir alle disse poengene? I følge opptjenings oversikten har jeg bare opptjent 4000 statuspoeng.
Eg fekk 22500 statuspoeng i gåve av SAS for å gjere det lettare å bevare gullstatusen. Dei dukka aldri opp i oversikta. Fekk vel 22 tellabde flights og. Har du sjekka om avviket er omlag 22500 poeng?
Fikk også denne på Mail. Vil det si at jeg kan forvente statuspoeng i ny kvalifiseringsperiode? Denne er jeg «ferdig» med…
Det forklarer hvorfor jeg plutselig hadde nesten 120k poeng istedenfor 96k som jeg hadde her om dagen. Har ikke lagt merke til den mailen fra SAS og 22,500 poeng vises heller ikke på aktiviteten.
Poengene er vel hjelp for dem som har ny kvalifisering periode nå vår sommer, og blir ikke med til neste års inntjening. Det er vel ikke grunnpoeng, men kvalifiserende poeng som teller mot status men som ikke kan brukes eller kommer som inntjening.
Dette kan forklare en hel del for meg... Jeg hadde nemlig også plutselig 22 500 statuspoeng jeg ikke kunne gjøre rede for, og som jeg ikke finner i noen oversikter. Fryktet at det var DNB som hadde gjort en megatabbe og utbetalt poeng lenge før jeg hadde planlagt å treffe 100K i forbruk. Jeg hadde rett og slett ikke fått med meg det i en mail jeg ser SAS sendte i februar. Jaja, takker ikke nei til det, hadde tenkt å kjøpe de utestående 5000 poengene for å komme opp til gull igjen og holde oppe LTG-streaken
Jeg blir nå ca 7500 short fra å nå gull. Irriterende.. Hvis jeg visste dette tidligere hadde jeg ordnet meg så det ble 45k. Kan ikke huske å ha fått noen mail om dette. Men kan man altså kjøpe stayuspoeng nå?
Koster 1 krone per statuspoeng, eller du kan konvertere fra ekstrapoeng med 1:10 kurs. (så 75000 ekstrapoeng for 7500 statuspoeng)
Poengene tilbakedateres 123 dager fra kjøpstidspunktet i følge FAQen, så du kan kjøpe en god stund etter at du gikk inn i ny periode. https://www.saseurobonusshop.com/no/customer-service#buy-and-transfer
Får sjekke akkurat hvor mye jeg trenger etter upcoming MED BOG MAD flight med AV, men tror ikke jeg kommer til å betale ~7000 for SAS*G, flyer ikke så mye nå, og har også et QR*G som jeg prøver å beholde.