http://www.check-in.dk/rutelukninger-hos-sas/ Skikkelig synd at de legger ned Bremen-Køben, selv om jeg foretrekker å fly med jetfly. (Ruten var operert med ATR72). Ellers forsvinner ruter som ikke hadde livets rett from the beginning (IMO): Århus-Palma de Mallorca København-Gazipasa Billund-Gazipasa Og enkelte ruter lever visst farlig: København-Edinburgh København-Pristina Fint å se at SAS kutter ruter som ikke er inntektsbringende, og heller åpner f.eks København-Færøyene. Selv om jeg helst skulle hatt Oslo-Bremen med B737! K tnx bye
Hm det er Maraton den 3juni i Torshavn. Må nesten vurdere en tur til Færøyene. Alltid kult å løpe en ny plass.
Lukter jeg interesse for reisebrev fra Færøyene? Weekendtur jeg hadde i 2015. Fare for at jeg kommer til å selge det som om det skulle vært rene Hawaii altså, for der trivdes jeg svært godt (minus at de er noen hvaltorturerende j*vler, så tror jeg jeg er halvt Færøysk ) Nå reiste jeg riktignok med Atlantic Airways, men det er jo eksotisk det og?
Det skjedde vel fra og med vår-/sommerprogrammet 2016 trådte i kraft pga. redusert etterspørsel til Russland.