Prøvde gjennom helgen å få brukt litt poeng, men fikk denne mld "beklager, det er ikke mulig å bestille flyreiser med poeng akkurat nå. Vi jobber med å få dette løst så snart som mulig" Ringte SAS akkurat nå, og de vet ikke når det blir fikset.... Men ser at man kan bestille med Cash + Poeng, så litt merkelig. Noen som har mer info?
Men likevel er det over 2 timer ventetid på Tallinn/CT-bookinger.. Jeg har forøvrig ombooket 2 award bookings i dag med *A, via telefon. Så noen system fungerer, men enig at det ikke henger helt på grep..
Kan supplere med at ingenting fungerte på sas.no i går ettermiddag og kveld. Ingen feilmeldinger, men både innlogging og søk på reiser feilet.
Sittet i kø hos Tallin 2 timer nå, venter fortsatt.... Litt krise iom at siste frist for endring av bookingen min er i dag. Når tid stenger de telefonen?
Mener å huske at det var kl 17 ja. Spøker med endring av booking for min del da, nærmer meg 3 timer i kø nå
De stenger 17 ja, men erfaringsmessig så blir ikke de som er i kø kastet ut kl.17. Senest for noen dager siden stod jeg i kø fra 16-18 før jeg fikk svar. Så det er håp
Det er for dårlig at man skal være nødt til å stå i kø i så mange timer. Tips; Prøv å ring på slaget når de åpner på morgenen.
Husk at det er siste dag i dag for alle med CT som ble utvidet til 30. november = i dag! Tipper køen ikke er stor fra i morgen....
Kom igjennom 16.55, ble en lengre samtale uten at det egentlig hjalp mht endringen jeg planla. Egentlig ganske vilt å måtte vente så lenge, men var kanskje en spesielt hektisk dag iom at mange CT-er går ut i dag
Wow... Jeg skjønner jeg er bortskjemt, har egentlig bare gode erfaringer, stort sett prompte svar, men jeg er EBD da.
Det var CT som egentlig gikk ut 31.12.2019 som fikk forlengelse til 30.11.2020. Premium CT som går ut 31.12.2020 er forlenget til 28.2.2021. Elite CT som går ut 31.12.2020 er forlenget til 31.3.2021.
Tror dette har med dagen å gjøre....jeg kom gjennom med en gang nå - "number 1 in line" etter å ha tastet EB nummer.