Hei! Første innlegg her, så får starte med et rookiespørsmål: Kan bonusbilletter avbestilles kostnadsfritt, til og med når de er på salg slik som de er nå? Eller må en evt betale skatter og avgifter uansett?
de kan avbestilles og endres. avgifter får du tilbake. har du bestilt en bonus tur ved rabattert antal poeng og ønsker å endre den etter at tilbudet har gått ut må du betale full pris i poeng. det koster 150 per pax med endring, og 0 i kanselleringsgebyr
så med andre ord.....aldri endre....alltid kansellere og bestill på ny (risikoen er jo at det plutselig ikke er ledige bonusbilletter da..)
Hva er deres erfaring. Legges det ut mer bonus billetter i løp av året, altså at de fyller på. Eller er det slik at det kun legges ut 12 måneder i forveien og ikke fyller på mer.
Det stemmer godt med anbefaling CT kontoret om å prøve igjen om noen uker. Hvis jeg leser chartene riktig så koster det meg 110k eb poeng denne ruta SVG-ARN-ORD-LAX og tilbake samme veien med biz. De tre første er med SAS den siste med United.
Riktig. Eller 100k med sas arn-lax Passer du på å få 22 timers stopp i ord er det jo en nobrainer Og får du til retur via bos eller EWR er vi snart inne i bonusfeberland
Hvordan er det med bonusbilletter innenriks i Norge.. Kan det bli flere ledige når datoene nærmer seg, eller bør man slå til? Har "dukket opp" et 50 årslag i Tromsø det kunne vært greit å stille opp på og siden det er bare en måned til så er vanlige billetter dyre både hos SAS og konkurrenten. På de mest gunstige avgangene er det "bare" plus-billetter ledig. Hadde jeg bare husket dette når det var salg i jula.. Hva er oddsen for et nytt "poengsalg" i løpet av februar?
Gratis å avbestille poengbillettar, so skadar vel ikkje å bestille dei no, for deretter å eventuelt bestille på nytt ved eit eventuelt salg.
Godtfolk. Et spørsmål, kona mi har en reise i morgen 0900 booket med bonuspoeng og retur torsdag ettermiddag. Hun er nå blitt syk og kan ikke reise. Er det vits å ringe inn for å kansellere denne reisen, det er jo under 24 timer til avreise. (Den ble booket under 70 års salget så det er bare snakk om 3000 poeng) men det er fortsatt 3000 poeng..
Min strategi er alltid å slå til når man har mulighet på reiser jeg er mer eller mindre sikker på jeg kommer til å gjennomføre. Kommer det et tilbud er det bare å kansellere og bestille på nytt.
Det var sant ja. Får ringe å høre med de. Får i hvert fall igjen avgiftene som du sier. Takk for hurtig svar
Koster vel noen kroner å gå til legen også, så en kan jo lure på hvor mye innsats man skal legge ned…
Joda, skjønner tanken @RoadKing men det er bare vanlig influensa og trekker jeg fra egenandelen hos legen så er det ikke mye å hente . Får heller grine meg i søvn i natt over tapte poeng
Det er vel ikke 24 timer som gjelder men at man må kansellere dagen før avreise mener jeg å ha lest... (så er jo spørsmålet om du får tak i noen som kan kansellere i dag). Og jeg antar at den ikke lar seg kansellere online?
Enden på visa her ble at jeg fikk 1500 poeng tilbake (halvparten) og avgiftene refundert. Tar vel noen uker før de er tilbake på konto kjenner jeg sas rett