Sas business salg !!!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TomF66, 19. jan 2016.

  1. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som SAS også har kastet seg på business salget som mange andre *A har i sommerferien 2016.

    Jeg får opp business saver til ca 13000 t/r til usa i sommerferien - men hvis jeg velger en non-sas final location med connectio via feks ewr så virker deg ikke som man får den lave prisen på business saver. De blir det ca 20000 til feks Florida med united connection. Dette er egentlig helt vanlig pris som kan bookes omtrent alltid. På en eco billett så er det kun en 1500 kr ekstra for denne connection.

    Kan være fordi man automatisk blir booket i First på united flighten når han booker business saver....men er det noen måte å få booket en eco connection flighten, men ha business saver på intercont med sas ?
     
    Bernd liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er det rett før verden går under!
    Vi har allerede bevitnet et betydelig salg av SAS Plus over en lang tidsperiode og plutselig kommer det Business billetter med SAS?

    Nei dæven døtte, nu bi æ å fær te banken å tøm kontoan! Invester i sprit, d e sekkert!
     
    Jonbertel, Vegard, Baldrick and 6 others like this.
  3. Bernd

    Bernd Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    1,754
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke verst...trengte egentlig en SASMinus billett til LAX i juli, men planen ble jo spolert av disse skandaløse SAS Business priser. :).
    SASGo: 8742 - 13242 NOK
    SASPlus: 11415 - 19815 NOK
    SASBusiness Saver: 13983 NOK
    SASBusiness: 30042 NOK
     
    Fnate and Baldrick like this.
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig bra! Spennende utvikling Fraværende salg i business var en av hovedårsakene til at jeg valgte bort SAS/Star for British Airways/Onworld.
     
  5. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Med mindre eg tar feil så er dette dei same prisane som har vore tilgjengelige i eit par veker no i forbindelse med Star Alliance sitt svar på OneWorld-salget (BA-business frå Europa). Spesielt Lufthansa har/har hatt svært rimelige prisar på USA-reiser.
     
    Hamburgersmauet liker dette
  6. Hamburgersmauet

    Hamburgersmauet Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    28
    Salget passet perfekt til påskeferien; Lufthansa C OSL-FRA-EWR i 747-8 på upper deck til vel 10' pr. snute gjorde at jeg droppet å bruke CT'en. Herlig!
     
    OttoL liker dette

Del denne siden