Faktisk en normal pris i forhold til en del av di andre tingene jeg har sett der inne før. Bare synd jeg må ut med flybilletter + hotel hvis jeg skulle ha dratt. Men uansett et kult og billig konsept! Kan ikke se at jeg har mottat noen mail på dette. Noen andre som har fått det?
Denne har ikke jeg heller fått, men enten har de vel oppdaget at jeg ikke er EBD lengre eller så kan det kanskje være pga at jeg ikke bor i området? Uansett, hadde vært artig dette der!
Ikkje mogleg å få til denne datoen, eller hadde dette vore spennande. Som påpeika av @Misterix er det endeleg ein god pris.
Jeg har spist der ved to anledninger, én gang burger i baren og en gang noe ala dette. De har utrolig god mat og mye godt øl! Absolutt å anbefale, og sammenlignet med andre ting du kan bruke Eurobonus-poeng på er det fint å se at de har en veldig fornuftig prs på dette gilde.
Utover hyppige avganger til Oslo og Cafe Lounge på Værnes, så er det jo ikke så mye annet SAS har kommet med, så kanskje på tide? Regner vel ikke med at de åpner denne for EBG, så det blir for om en AKL-tur eller to tenker jeg.
Dette kunne vært interessant. Hvor fant du denne? Jeg har ikke fått mail som vanlig med slike (til tross for EBD og riktig dialekt). Kan ikke umiddelbart se at jeg finner den på nettet heller.
Må vel logge inn på Diamant siden, eventuelt logge inn på SAS.no også klikke deg videre inn på Diamant siden også skal det ligge under Events mener jeg det var.
For meg virker det som alle Eurobonusmedlemmer har tilgang til eventene hos SAS Dreams. Ser hvertfall helt likt ut for gull og basic.