SAS endrer setekartet daglig

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av JeanPaul, 15. juni 2022.

1. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Har 4 eurobonus-seter på en flyvning fra OSL til Spania, men merker meg at SAS nå endrer antall seter i pluss-klasse daglig. Dette medfører at mine 4 seter daglig blir omrokert og nye plasser tildelt. Må korrigere/velge nye plasser hver morgen. Noen flere som opplever denne hyppige endringen fra SAS sin side?

2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,386
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg opplevde det nylig på en flyvning hvor vi ble tildelt nye plasser, og så senere på dagen var vi automatisk tilbake på de gamle plassene. Og sånn gikk det frem og tilbake. Vet ikke om det var på grunn av flybytte som følge av logistikk eller hva, men irriterende var det absolutt.

3. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    Har opplevd det samme, spesielt på Spania turer. Best å unngå de bakerste pluss setene eller de fremste i Go hvis man vil ha mindre bytting.

Travellingalf liker dette
  4. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Takker for svar

5. Monkeycat

Monkeycat Mmmm...beer...

Likes mottatt:
    363
    Bonuspoeng:
    63
    Ja. Spesielt problematisk med 4 personer. Men hvis du velger alle 3 setene på ene siden og midtgang-setet på andre siden så virker det som om det er større sannsynlighet for å få beholde setene.
    2 rader med vindu + midtgang funker i min erfaring dårlig og du blir raskt flyttet rundt.

Staralliance liker dette
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,158
    Bonuspoeng:
    293
    32 e-poster om ombookinger i dag. Det er flere av oss som får optimalisert reisene sine....

7. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Til å ikke reise i jobb (antar jeg?) har du mange reiser på lur... :eek:

8. wilco

wilco Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Opplevde tilsvarende på en reise (ikke bonus) til Hong Kong for flere år siden. Til slutt endte jeg og reisefølge opp i hver vårt hjørne av pluss-kabinen. Ringte SAS sin kundeservice kvelden før avreise, men de kunne ikke lenger gjøre noe da. Heldigvis traff vi en superhyggelig dame på Gardermoen som fikk tak i de som skulle stå i gaten i København. De lovte å se på det når vi kom til gaten. Da vi kom dit stokket de om på kabinen slik at vi fikk sitte sammen allikevel :)

eventyrer liker dette

Del denne siden