Har 4 eurobonus-seter på en flyvning fra OSL til Spania, men merker meg at SAS nå endrer antall seter i pluss-klasse daglig. Dette medfører at mine 4 seter daglig blir omrokert og nye plasser tildelt. Må korrigere/velge nye plasser hver morgen. Noen flere som opplever denne hyppige endringen fra SAS sin side?
Jeg opplevde det nylig på en flyvning hvor vi ble tildelt nye plasser, og så senere på dagen var vi automatisk tilbake på de gamle plassene. Og sånn gikk det frem og tilbake. Vet ikke om det var på grunn av flybytte som følge av logistikk eller hva, men irriterende var det absolutt.
Har opplevd det samme, spesielt på Spania turer. Best å unngå de bakerste pluss setene eller de fremste i Go hvis man vil ha mindre bytting.
Ja. Spesielt problematisk med 4 personer. Men hvis du velger alle 3 setene på ene siden og midtgang-setet på andre siden så virker det som om det er større sannsynlighet for å få beholde setene. 2 rader med vindu + midtgang funker i min erfaring dårlig og du blir raskt flyttet rundt.
Opplevde tilsvarende på en reise (ikke bonus) til Hong Kong for flere år siden. Til slutt endte jeg og reisefølge opp i hver vårt hjørne av pluss-kabinen. Ringte SAS sin kundeservice kvelden før avreise, men de kunne ikke lenger gjøre noe da. Heldigvis traff vi en superhyggelig dame på Gardermoen som fikk tak i de som skulle stå i gaten i København. De lovte å se på det når vi kom til gaten. Da vi kom dit stokket de om på kabinen slik at vi fikk sitte sammen allikevel