Plutselig ble behovet for EKTE Business class mellom BGO-OSL en realitet For å ikke snakke om First....
Alle aksjonærer hadde hatt tilgang på privatfly Vi dessverre kjørt SAS konk på en uke med alle kravene våre.
Det var slik i gamle dager … bedre plass mellom setene og bedre seter og mat på hver flygning! De første SAS B 737 hadde 2+3 i business innenlands
På et finurlig vis ble DEF skjøvet litt sammen mens AC ble dradd tilsvarende ut slik at det kom et svært lite behagelig B sete. Da ble hele flyet 3+3 og dermed flere seter.
Nei… bildet er fra en B737, bak gardinen ser man at treseteren bak er smalere enn treseteren foran gardinen. Hvis gardinen ble flyttet fremover ble det 3+3 bak denne, men fremdeles bedre seter med et stort unntak. B setet var helt ubrukelig for alle og spesielt for menn 100+! Benplassen var betydelig bedre enn bak for alle.
Dette gir da virkelig ingen mening i virkeligheten ? Hadde det vært en 2+3 variant så ja, men 1,2x3+ 1,2+0,6+1,2 gir da ingen mening? Skulle nesten tro at dette er en av de tidligere utgaver av såkalt "contoller-design"
https://www.dn.no/luftfart/sas/anko...-20-milliarder-i-gjeld-til-aksjer/2-1-1227394 SAS vil at verden skal gi dem 30 mrd, mens de leverer tidenes dårligste produkt i luft og på bakke. De har jo planlagt dette lenge, så de kunne vel i alle fall investert en milliard eller så i å levere troverdighet, punktlighet og opplevelser som resten av verden vil betale for og investere i? Har stor forståelse for at man ikke alltid kan få i pose og sekk, men bønneteller-lederskap blir ofte så endimensjonalt; I stedet for å lede og motivere mennesker (herunder ansatte og potensielt ansatte) frem til et mål, så myses det på regneark, fokuseres på bankmenn og trues med konkurs. Det eneste lysglimtet her er at Anko van der Werff uomtvistelig er en industriell persona. Så gjenstår det å se om han har et industrielt eller finansielt grunnsyn; i 2022 vinner man ingen kunders hjerne eller hjerte ved å ikke levere til forventning.
Vi trenger et flyselskap med connections til en større allianse, med et rutenett innenriks, ikke bare ut fra OSL.
Hva er det SAS da leverer som du ikke får med med KL og AF til BGO, KL til TRF, KRS, SVG, AES og TRD eller LH til SVG og BGO? WF har avtale med KL som sikrer connection med KL videre fra TRD og BGO.
Godt poeng. Og jeg mente ikke at vi spesifikt trenger SAS, jeg mener bare de kriteriene må oppfylles av et eller annet selskap