SAS Eurbonus Gull og Sølv gis bort

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av shadow, 21. febr 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shadow

    shadow Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    240
    Bonuspoeng:
    33
    Inspirert av Edvard, og etter et år med stort sett dårlig nytt, så tenkte jeg det var på tide å spre litt glede i hverdagen. Gir derfor bort 1 stykk SAS Eurobonus Gull og 1 stykk SAS Eurbonus Sølv innen utgangen av måneden.

    For enkelthetens skyld kjører vi samme opplegg som Edvard:
    - Én post per kandidat. Det kan være én du nominerer eller deg selv. Skriv kort begrunnelse for hvorfor eller del et kreativt innspill. Spesifiser tydelig hvilket av kortene du er interessert i.

    Den posten med flest likes ved overgangen til 27. februar 2021 vinner. Mottaker må kunne oppgi SAS Eurobonus nr i god tid før midnatt Søndag.

    Du bør ha profilbilde og være en aktiv bidragsyter på forumet for å delta i trekningen.

    Det er ønskelig at kortene går til noen som faktisk kan få nytte av dem, så dersom du vet du ikke vil få noe særlig nytte av status i perioden er det kanskje bedre å la det gå til noen andre.

    EDIT:

    Graulerer med gull til @ArthurDent (Datter) og @Sunnfjordingen (Nominert av @Eddie47).
    Gratulerer med sølv til @eventyrer og @haifinn (Kone).

    Endelig Resultat etter opptelling ved overgangen til 27. februar 2021:

    upload_2021-2-27_0-10-0.png
     
    Last edited: 27. febr 2021
  2. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Glimrende initiativ!

    Jeg kan øke potten her og legge til enda et Gullkort og Sølvkort, samme betingelser

    Jeg at det er ok for deg at jeg bruker den samme tråden @shadow , men om du føler at jeg kupper tråden din kan jeg lage en egen i stedet om du ønsker.

    En liten statusoppdatering pr. 25.02 ca. kl. 21

    Brukernavn-Likes
    @ArthurDent 19
    @Jeanette 14
    @XIII 14
    @Eddie47 på vegne av @Sunnfjordingen 12
    @LN-FHU 11
    @MrBister 11
    @polarexpressen 10
    @paramberg 6
    @ValdresBjarne på vegne av @indahla 5
    @haifinn 5
    @eventyrer 5 Sølvkort
    @Mr.FastTrack 5
    @oddA 4
    @Eddie47 2
    @Flyingdutchman 2
    @espenlampe 2
    @Zeppelin 1
    @Finkster 1

    Fortsatt god tid til å stemme folkens. Finn innlegget som nominerer din favorittkandidat og legg en like på innlegget. Jeg synes det er veldig mange gode kandidater her som er ivrige bidragsytere på forumet.

    Jeg får legge til her, ettersom det er jevnt i toppen så forbeholder jeg meg retten til å avlegge min egen stemme ved poenglikhet ellers. Dette gjelder da andreplassen, ettersom trådstarter selvfølgelig får æren av å dele ut til førsteplassen (ved delt førsteplass mellom flere enn 2 gjelder det samme).
     
    Last edited: 25. febr 2021
    indahla, kjeeli, cothom and 28 others like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Kjempeinitiativ fra begge to -tusen takk !! :):)

    Starter ballet med å nominere meg selv - har jaktet gullkort en stund, uten hell. Er veeeldig interessert i gullkort da skjønner dere :)
    Føler jeg bidrar ganske mye på forumet også, iom jeg modererer en del tråder her og der..
    :p Som moderator jobber jeg aktivt på forumet og forsøker så godt som råd er å holde dere i ørene , samt bidra med gode morgener og hilsener til dere alle sammen.

    Også håper jeg giverne ser på antall innlegg og fartstid på forumet i tillegg :)

    Ønsker meg selv lykke til :D:D
     
    Last edited: 22. febr 2021
  4. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,110
    Bonuspoeng:
    183
    Litt liten interesse??:eek:

    Syns det var laber respons på et så generøst tilbud.
    Vel- jeg begynner etter hvert å få grei "fartstid" her på forumet, og har skrevet en del reisebrev hvor min kjære kone er trofast reisefølge.

    Hun har dessverre opplevd en del kluss på reise, med streiker, forsinkelser og kanselleringer.

    Ønsker å nominere henne til et sølv/gullkort. Det kan hjelpe henne på venninnetur til Roma i slutten av mai med SAS.

    Om ikke annet så er ekstra bagasje gull verdt for damer på tur.
     
    Last edited: 22. febr 2021
    Ombo, ArthurDent, Xflipper and 3 others like this.
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg prøver en lyrisk tilnærming :)
    Det bryter litt med "reglene" med to-linjers limerick, men jeg klarte ikke å få med alt i ett vers, -ikke en gang med nødrim ;)
    ---------------
    En nydelig datter fra Bergen, vil så gjerne reis’ ut i verden

    Med stil og komfor’, hvis kortet hun får
    og noen kan hjelpe på ferden.



    En hjelpeløs pappa fra sør, klarer ikke,- og hjertet hans blør

    Å fremskaffe gull -da er han et null

    Så å spørre om kortet han tør.
     
  6. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,207
    Likes mottatt:
    5,042
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen har vel klaget mer på den nye "CT-telefonen" enn meg, hvor hyggelige og hjelpsomme Kryztina fra Tallinn er byttet ut med Adam og Johan fra nabolandet som ikke har stort større ordforråd enn "Tyvärr tyvärr".

    For å slippe enda flere innlegg hvor jeg er like oppgitt over "CT-telefonen" som @holmen er over at han ikke er over 45 år og dermed neppe får vaksine før 2022 siden han ikke er "voksen" nok, nominerer jeg meg selv i håp om å kunne ta i bruk gullmailen til bookinger fremover.

    Jeg har tross alt 5 CT som må bestilles innen utløpet av 2021, så det ligger an til stor frustrasjon resten av året om jeg må fortsette å ringe Adam og Johan :p

    Edit: typo
     
    Last edited: 22. febr 2021
    kjeeli, Tone398, Emma and 12 others like this.
  7. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    857
    Likes mottatt:
    2,968
    Bonuspoeng:
    93
    Har blitt pappa, fått kone og nå hus.
    Drømmen om en lang reise har aldri vært lengere unna en den virker nå.
    Alt som kan gjøre at kone og baby får en enklere flytur ville gledet mange.
    Japan tur er booket i November, men usikker om den lar seg gjennomføre.

    Det blir et CT når huset nå skal pusses opp - så litt ekstra booking hjelp hadde vært veldig behagelig.
     
  8. polarexpressen

    polarexpressen Medlem

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    33
    Etter å ha ventet et år på å få se kjæresten igjen, håper jeg på at frekvensen på besøk i 2021 blir høyere. Hun bor i Sør-Amerika, så har håp om flere CT-bookinger utover høsten. Hadde vært nydelig å kunne få hjelp av serviceinnstilte dansker til å forenkle booking-bonanzaen mange hakk.

    Om jeg vinner, vil jeg gjerne donere et par tusenlapper til et veldedig formål. Hvilket kan i så fall trådstarter(e) bestemme.
     
    Upsaker, Emma, eventyrer and 7 others like this.
  9. MrBister

    MrBister Medlem

    Innlegg:
    206
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg melder meg på konkurransen, og føler jeg kunne hatt glede av et gullkort av følgende årsaker:

    Jeg har fulgt dette fantastiske forumet siden 2018, og takket være det har jeg tjent såpass mye poeng at jeg aldri har vært høyere enn "member" hos SAS (!).

    Jeg reiser minst en gang i måneden med SAS (poeng), og familien minst 1 tur i SAS biz pr år - selvfølgelig også på poeng. Har allikevel 300k poeng pr nå.

    Favoritthobby er å spise minst 3 poser "Godt & blandet" fra sas-biz"kiosken" under flygning. Som en tribute til norgesgruppen har jeg alltid en kiwi-pose som håndbagasje når man flyr med SAS. :)

    In Norgesgruppen We Trust!
     
    Upsaker, Emma, oddA and 7 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har Diamant og LTG, men min datter trenger EBG fordi hun ikke får opparbeidet det selv ....hun pleier å klare det fordi hun har nok reiser til USA i året for jobb og ferie.

    Det er ikke synd på mor heller for hun har hatt gavegull siden diamant ble oppfunnet
     
    ArthurDent and ValdresBjarne like this.
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,830
    Likes mottatt:
    7,741
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har gull selv men nominerer min bestevenn. Han skal gifte seg i Spania til høsten og med ett gullkort for hånden så hadde han kunnet benyttet seg av lounge mulighetene det gir + alle de andre gangene han reiser nedover for å besøke familie :) I tillegg vil det å kunne booke CT billetter litt enklere være til stor hjelp for han da han skal planlegge bryllupsreise med CT :)
    Ellers så ville det jo vært fint å få vervet en venn til å bli enda litt mer flyinteressert på poeng og diverse sånn at jeg kan få han med på LTG kjøret og noen turer til HKG med gjengen her etterhvert :) Så slipper jeg å reise på solo MR de gangene jeg mangler poeng for å oppnå gull selv :(
     
    oddA, Ddan, eventyrer and 3 others like this.
  12. shadow

    shadow Medlem

    Innlegg:
    65
    Likes mottatt:
    240
    Bonuspoeng:
    33
    Hiv deg på, bare bra med flere premier og flere vinnere :)
     
  13. Zeppelin

    Zeppelin Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg ønsker og nominere meg selv til SAS Eurobonus Gull. Flyinteressen har alltid vært der, og jeg har bestandig vært fascinert av luftfart siden jeg mottat mine første amenity kit fra naboen som barn. Takket IF og Norgesgruppen kunne jeg oppleve First i 2020 og er enda mere hektet nå.Om jeg få Gull vil jeg gjøre mitt beste og dra nytte fra dette!Tusen takk for sjanse!
     
    ArthurDent liker dette
  14. eventyrer

    eventyrer Medlem

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    328
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg prøver meg på sølvkortet.

    For at alle SAS flygerne skal kunne fly til en lavest mulig pris trenger de konkurrenter, og da vil en hovedsakelig Norwegian passasjer bidra til å presse prisene også for de som primært flyr med SAS innenriks.
    SAS sølvkortet mitt er i ferd med å gå ut på dato, så det ville vært toppers å forlenge levetiden på dagens sølvkort hos SAS.

    Det er tydeligvis mange andre som fortjener gullkortet mer enn meg, så gullkortet bør deles ut til dem som fortjener det mest.
     
    haakonks, stekus, Upsaker and 4 others like this.
  15. Mr.FastTrack

    Mr.FastTrack Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg tar også et lodd i gullkarrusellen:rolleyes: Har til tider vært aktiv på forumet med masse rare spørsmål og svar og selv gitt vekk et sølvkort når jeg hadde anledning. Når muligheten for reise igjen blir mulig, så har jeg planlagt/booket flere turer til utlandet med familien. I tillegg til jobbreiser og firmatur. Jeg var så (u)heldig å få "donert" et gullkort av noen her på forumet som jeg fikk glede av sånn ca. 0 måneder. Herlig timing! :)
     
    Upsaker, Emma, ArthurDent and 2 others like this.
  16. Finkster

    Finkster Finkster

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har akkurat laget brukeren min men reiser veldig mye i forhold til folk på min alder (17 år) og reiser mye med familien. Jeg har lenge hatt lyst å ta med faren min og familien på flere av de fantastiske loungene jeg har prøvd før og vil egt bare at de skal få oppleve luksusen med å reise på lounger på flere av verdens største flyplasser. Jeg ønsker meg gull kort
     
    Last edited: 22. febr 2021
    Avixlo liker dette
  17. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,110
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens. Gi EN "like" til EN person da. Liten vits å klikke liker på alle innlegg. Finn en favoritt, og ikke gi til alle..
    Ellers blir det jo som å stemme Høyre og Ap i samme valget:p;)
     
    Avixlo, Lars J, oddA and 4 others like this.
  18. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,180
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Innafor å gi dette en like ? :cool:
     
    Avixlo, oddA, ValdresBjarne and 4 others like this.
  19. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Det kalles en slenger .... :)
     
    eventyrer and haifinn like this.
  20. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    ....Og spørsmålet blir da: skal vi gi deg liker for dette innlegget? ;)oops, Ser at flere har tenkt sammen tanken :) :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden