Hei der, Er det noen som har fått oppgradert sitt eurobonuskort utenfor opptjeningsperioden? Har per i dag sølvkort, men dette skyldes ene og alene det litt håpløse systemet med opptjeningsperiode basert på når du melder deg inn. For mitt vedkommende slår dette veldig uheldig ut. Ser at jeg har de siste 12 mnd har 56 kvalifiserte flygninger, som i seg selv burde være greit til gullkort, men ikke så lenge det følger en fast periode. Enda verre blir det når det nærmere seg slutten av året. Da vil jeg ha registrert over 80 kvalifiserte flygninger over en 12mnd periode, men foresatt stå på sølv. Er det noen som har fått oppgradert sitt kort utenfor selve perioden og som vet at dette er mulig, og hvor jeg evt skal henvende meg? Har kontaktet SAS på mail om dette og fått beskjed om å kontakte customer care skriftlig, som igjen svarer at dette må jeg ta med de på telefon, så da er jeg like langt. Vil trolig havne i samme situasjon i forhold til neste år, men da i forhold til gull vs platinakort.
Ja, nei.. Du havner isåfall mellom to stoler, men om du reiser såpass mye dette "kalenderåret" er det jo rart om du ikke vil reise ganske mye til våren også? Slik at du oppnår 50 reiser fra juli 14 - juli 15? Eller?