Jeg satt å tenkte på noen, og søkte litt rudt, men jeg finner ikke ut noen regler angående PointEarner kort, mer enn at du får 2000 EBB etter det første kjøpet. 1. Vet der PointEarner dere har lov til å registere? 2. Er det lov å registrere alle disse PointEarner kortene på deg selv?
Litt utydelie spørsmål der... Men point earner må v3l registreres på et annet personnummer og du betaler 99kr /året for de. Vet ikke om det er en grense på hvor mange du får registrert..
Må registreres på eget personnummer. Personen skal være folkeregisteret på samme adresse - De sjekker opp i det
Min samboer fikk kortet, selv om vi ved søknadstidspunktet bodde på to forskjellige adresser (flyttet sammen noen uker senere). Brukt det uten problem i over et halvt år nå
Samboeren betalt akkurat en tur med widerø med sitt pointearner-kort. Det fikk vi ikke knyttet opp mot vårt eurobonusnummer. Altså hovedkortet. Hvordan gjør man det i og med at denne turen også bør gjelde som kvalifiserende tur....
EB-nummer er personlig og kan ikke "deles". Det går på navn, tilknyttet egen konto. Så samboeren din må ha egen og personlig konto hos SAS for å få EB-poeng for den reisen. (Hvis den reisende er din samboer og ikke deg altså.)