https://insideflyer.no/sas-fa-avis-bil-hel-uke-california/ Er det noen som vet om dette tilbudet også gjelder for oss heldige som kan reise med ungdomsbillett?
I og med at dette er en del av betingelsene kan jeg ikke skjønne at det ikke skal gjelde for ungdomsbilletter.
Gøyalt tilbud! Men ikke egentlig så mye å spare?? Det forutsetter gruppe A bil (liten bil). Og deg funker dårlig på roadtrip, så fremt man ikke reiser alene. Leiebil i California er ikke så dyrt, jeg betaler i overkant av 2000 kr for en Mustang i en uke nå i november. Billigste bilen jeg fant da jeg søkte kostet under 800 kr for en uke.. Men uansett penger å spare!
Er det nokon som har fått til dette tilbodet? Kom på at eg meldte meg på, men eg fekk aldri noko svar(men har purra gullmailen no). Hadde ikkje du også noko problem med dette @Upsaker og kva vart løysinga?
Beklager, google søkte dette og trudde eg var på relevant forum, men dette var tilbodet som var i november 2017, og for reiser no i 2018, så spørsmålet er relevant, men eg r vel moglegens på feil tråd. Her er lenka til tilbodet, og eg lurer fortsatt på om nokon fekk til dette tilbodet? https://www.sas.no/tilbud/flydrive/
Hei. Jeg debuterer som skribent på forumet - har imidlertid hatt stor glede og nytte av å lese - stor takk til alle! Det var som du sier en tilsvarende kampanje nå i høst for reiser i 2018 - vi bestilte leiebil (2 x 1 uke en på meg og en på fruen) på dette tilbudet til familiens eurobonusreise OSL-ARN-LAX nå i mai med oppgradering til E gruppebil for ca. 500 kroner (16 dager leie totalt).
Velkommen til forumet! Var det plug and play å få til dette, eller måtte du mase litt? Eg må heim å sjå på loggen min, men eg trur ikkje at eg fekk noko automatisk med dette tilbodet
Det var på ingen måte plug and play. Tilbudet skulle komme automatisk - did not. Jeg sendte epost til oppgitt epostadresse, ble relativt sur etter et par uker uten svar og sendte en irritert epost til avis. Det ble da sendt epost fra noen i avis med beskjed om rask oppfølging til corporate res, avis UK. Derfra og ut har det vært smooth kommunikasjon.
Ok, då må eg vurdere kva eg gjer. Har booka bil i nokre dager med 10000 eb poeng, og kan vera at eg synes det er verdt meir enn 4 dager med leigebil i klasse A gratis med mykje styr
Å nei, å nei... dette tilbudet her gikk jeg jo helt forbi!! Har en tur til LA om 2,5 uke, bestilt i nov. 17, hadde jo vært kjekt med gratis leiebil da!
Vi har slitt med å få tak i bil siden november. Det har vært total ansvarsfraskrivelse fra alle kanter. Ring Stig på +44 7435 754067 så ordner han opp. Han er ansvarlig for samarbeidet med SAS og Avis.
Benyttet oss av dette på reise i januar. Måtte purre på diamantmail for å få velkomstmail med fremgangsmåte, etter det gikk det som smurt. Leide i 16 dager for ca 1300,- og fikk oppgradert bilen pga presidents club.
Ahhh har nå vært i California to ganger under dette tilbudet... har samt utallige Mail til SAS.. endt med samme greia at de ikke klarer å gjøre noe, da jeg skulle ha tatt kontakt tidligere.. hjalp ikke at jeg sendte ved alle gangene jeg hadde sendt dem Mail om saken... shit er i California denne uken også... skal ringe på nytt når jeg kommer hjem...