SAS: FÅ AVIS BIL MED PÅ KJØPET I EN HEL UKE I CALIFORNIA

Tråd i 'Nyheter' startet av kristtorp, 01. nov 2016.

1. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    I og med at dette er en del av betingelsene kan jeg ikke skjønne at det ikke skal gjelde for ungdomsbilletter.

3. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, håper det :)

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,767
    Bonuspoeng:
    293
    Gøyalt tilbud! Men ikke egentlig så mye å spare?? Det forutsetter gruppe A bil (liten bil). Og deg funker dårlig på roadtrip, så fremt man ikke reiser alene.

Leiebil i California er ikke så dyrt, jeg betaler i overkant av 2000 kr for en Mustang i en uke nå i november. Billigste bilen jeg fant da jeg søkte kostet under 800 kr for en uke..

Men uansett penger å spare!

Wiolenze liker dette
  5. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Er det nokon som har fått til dette tilbodet? Kom på at eg meldte meg på, men eg fekk aldri noko svar(men har purra gullmailen no). Hadde ikkje du også noko problem med dette @Upsaker og kva vart løysinga?

6. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Gjaldt ikke dette i 2016..?

7. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Beklager, google søkte dette og trudde eg var på relevant forum, men dette var tilbodet som var i november 2017, og for reiser no i 2018, så spørsmålet er relevant, men eg r vel moglegens på feil tråd. Her er lenka til tilbodet, og eg lurer fortsatt på om nokon fekk til dette tilbodet?
    https://www.sas.no/tilbud/flydrive/

8. JosefK

JosefK Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Hei. Jeg debuterer som skribent på forumet - har imidlertid hatt stor glede og nytte av å lese - stor takk til alle! Det var som du sier en tilsvarende kampanje nå i høst for reiser i 2018 - vi bestilte leiebil (2 x 1 uke en på meg og en på fruen) på dette tilbudet til familiens eurobonusreise OSL-ARN-LAX nå i mai med oppgradering til E gruppebil for ca. 500 kroner (16 dager leie totalt).

9. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til forumet!
    Var det plug and play å få til dette, eller måtte du mase litt? Eg må heim å sjå på loggen min, men eg trur ikkje at eg fekk noko automatisk med dette tilbodet

10. JosefK

JosefK Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Det var på ingen måte plug and play. Tilbudet skulle komme automatisk - did not. Jeg sendte epost til oppgitt epostadresse, ble relativt sur etter et par uker uten svar og sendte en irritert epost til avis. Det ble da sendt epost fra noen i avis med beskjed om rask oppfølging til corporate res, avis UK. Derfra og ut har det vært smooth kommunikasjon.

11. ValdresBjarne

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Ok, då må eg vurdere kva eg gjer. Har booka bil i nokre dager med 10000 eb poeng, og kan vera at eg synes det er verdt meir enn 4 dager med leigebil i klasse A gratis med mykje styr

12. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Å nei, å nei... dette tilbudet her gikk jeg jo helt forbi!! Har en tur til LA om 2,5 uke, bestilt i nov. 17, hadde jo vært kjekt med gratis leiebil da! :(

13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har slitt med å få tak i bil siden november. Det har vært total ansvarsfraskrivelse fra alle kanter. Ring Stig på ‭+44 7435 754067‬ så ordner han opp. Han er ansvarlig for samarbeidet med SAS og Avis.

ValdresBjarne liker dette
  14. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Benyttet oss av dette på reise i januar. Måtte purre på diamantmail for å få velkomstmail med fremgangsmåte, etter det gikk det som smurt. Leide i 16 dager for ca 1300,- og fikk oppgradert bilen pga presidents club.

15. lundt

lundt Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43

Ahhh har nå vært i California to ganger under dette tilbudet... har samt utallige Mail til SAS.. endt med samme greia at de ikke klarer å gjøre noe, da jeg skulle ha tatt kontakt tidligere.. hjalp ikke at jeg sendte ved alle gangene jeg hadde sendt dem Mail om saken... shit er i California denne uken også... skal ringe på nytt når jeg kommer hjem...

16. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Gjelder det fortsatt? Var ikke dette i 2016 og 2017?

17. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,977
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbudet gjelder når du reiser i perioden 1/1–31/10 2018. Bestill senest 30/11 2017.

18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Bonusbilletter også?

Del denne siden