SAS husker aldri kortinformasjon?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Tharayman, 27. mai 2022.

  1. Tharayman

    Tharayman Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Lurer på om dette bare gjelder bare meg? Hver gang jeg bestiller reise hos SAS må jeg oppgi kortinformasjon. Hver gang huker jeg av for at den skal bli lagret til neste gang. Slik har det vært i flere år nå, og begynner å synes at det hele er litt merkelig :)
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke bare hos deg.

    Har spurt SAS om dette mange ganger. Halvparten av gangene sier de at det ikke er noe galt, og jeg må bare prøve igjen. :rolleyes:Eller så svarer de at dette var rart, de skal sende henvendelsen videre, så blir det nok ordnet snart. :rolleyes:
     
    tobeornot999 liker dette
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Har aldri opplevd det på 8 år. Det ligger alltid lagret i både app og nettleser når jeg bestiller.
     
  4. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Mener å huske det har vært nevnt tidligere på dette forumet at denne lagre-funksjonen plutselig sluttet å virke. Selv har jeg et Amex liggende der som jeg lagret i slutten av 2018 eller begynnelsen av 2019, mens lagring fremdeles fungerte. Har aldri hatt noe problem med å bruke det lagrede kortet, men regner med moroa er i gang den dagen kortet skal fornyes :)
     
    tobeornot999 liker dette
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Det er bare SAS IT som ikke virker.

    Har ikke virket de 2-3 årene jeg har forsøkt med de kortene jeg har brukt (oftest Amex) i alle fall.

    Anbefaler Last Pass eller 1Password, så holder det både styr på alle passord for deg samt fyller inn kredittkort på et blunk der du vil :)
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,473
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har SAS MC lagret i min profil, med riktig kortnummer, men med feil utløpsdato og CVC, fordi det er det forrige kortet som gikk ut i 2020. Det går ikke an å oppdatere det. Men, jeg husker CVC, og året endrer jeg bare til 25, så det går jo greit. Men er sinnssykt irriterende at det ikke bare kan lagres..
     
    Staralliance liker dette
  7. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Tenkte akkurat spørre det samme. Har to kort som jeg ikke eier lenger lagret, men trur du man får sletta dem og lagt inn sas MC premium i stedet? Nei
     

Del denne siden