Sitter å ser på setevalg, og får ikkje valgt nødutgang på ein t/r til SVG i Januar. Ser ut som det ligg seatblock på alle nødutgangsseter og bakerste 1,5 radene. Er det berre tilfeldig eller noko SAS ligg og lurer med? Har ikkje sjekka lh, men skal gjera det
Jeg opplever rart med setereservasjon. Altså det er ca 48 timer før avgang, så var veldig mange ble reservert i sammenlignet med 72 timer før avgang. Så mange har skjedd i 24 timer tror jeg ikke, det kan være noe hemmelighet hos SAS. Spørsmålet her er, hvordan greier andre å få reservert før systemet åpner seg ved 36 timer før avgang? PS. Nesten alle flyvning har blokkert nødutgangsete, som jeg erfarer.
Opplever det samme på en tur jeg har bestilt til Oslo på nyåret. Får ikke valgt nødutgang, mens nesten alle andre seter er ledige. Frykter at de begynner å blokke ut nødutganger.
Skal til Tokyo via København i april. På flygningen til og fra København har jeg reservert nødutgangsete for lenge siden, det er fortsatt valgt men resten har seatblock.
Får håpe de ikke tar etter lufthansa, der har de vel også blokkert nødutgangsetene. Fungerer av og til å spørre om setene ved skrankeinnsjekk :-/
Har sjekka rundt 100 avganger til forskjellige destinasjoner utover våren og det går ikke å booke nødutgangsete på noen av de jeg har sjekket. Dette er en skandale.
Dette er noe @Upsaker og jeg bare ler av. Der normale folk kjører knyttnevetest og whatnot, så sitter vi med beina stikkende rett ut fra setet, uansett pitch
Men vi flyr da også F. Det er bare at vi tar med vår egen ottoman fordi den innebygde er syykt langt unna der vi sitter (nesten en hel bookingklasse unna, faktisk).