å der røyk drømmen og bli ebg neste år , man får håpe det dukker opp andre doble eller triple bonus tilbud
Tja, det skjer vel ikke så ofte, men jeg ble EBG for første år gang i 2011, da de kjørte en targeted-kampanje med nettopp doble grunnpoeng.
Jeg satser også på at de kommer med noen særdeles gunstige tilbud. Da kan jeg kansellere noen av de reisene jeg har booket allerede.....
Ingen julekalender men en God påske ønskes fra SAS med svarfrist ut året. http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/god-paske/
Haha Kan forøvrigt oplyse om at der kommer nogle interessante ting i december fra SAS - selvom julekalenderen ikke blev til noget. En af dem jeg har fået lov til at løfte sløret for er 50% rabat på bonusrejser til "de fleste SAS destinationer" - men bookingvinduet er vist begrænset til en dag. Jeg kender dog ikke de præcise vilkår, rejseperiode etc. for dette. Men om ca. 10 dage skal det vist ske
Husker svarte, krysset av eller noe lignende på den her. Husker ikke hva det gikk ut på. Noen som veit?