Sas kutter SVG-LHR i vinter

Tråd i 'Nyheter' startet av Spielhaug, 20. okt 2024.

1. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    watchaddicted and NoLimit like this.
  2. Lnbre

Lnbre Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,042
    Bonuspoeng:
    163
    Trist....

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Nå ser jeg at alle flyginger etter 28.feb også står som «fullbooket» hvis man forsøker å bestille. Blir vel permanent da.
    Gavepakke til DY…

Rapolo liker dette
  4. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,898
    Bonuspoeng:
    113
    Denne ruten var gull med tanke på *A-bookinger ut fra SVG med god tilgjengelighet og flytider som passet bra sammen med langrutene fra LHR. Av det lille jeg har sett på med VS ser det ut som mange av flightene har dratt fra LHR før flyet fra SVG lander, så det er ikke et like stort tap. Med opptil 5x KL per dag så ser jeg det som tilstrekkelig med tanke på ST-bookinger. AMS er også mer relevant som hub for å komme seg videre. Likevel kjipt at nok en utenlandsrute fra SVG legges ned.

Alt var vel bedre før da oljeselskapene brukte penger uten å tenke og 'alle' fløy til SVG; BA, AF, KL x5, LHx3, og ikke minst den famøse ruten til IAH. i 2019 var det visstnok også veldig nære at TK etablerte seg på SVG-IST.

5. Mobiltelefon

Mobiltelefon Nytt Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde en t/r på denne 07.03-09.03 der vi er booket om via København (t) og Oslo(r) nå så denne "pausen" blir garantert lenger enn februar.

6. Bonsai

Bonsai Medlem

Likes mottatt:
    357
    Bonuspoeng:
    53
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk ombooking 7-9.mars jeg også. Det var da som svarte…!
    IMG_7766.png

8. tmolvik

tmolvik Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
    Flott at de kansellerer en av de få flightene til en hub som faktisk har litt tilgjengelighet på award, samtidig som (om man skal stole på andre her på forumet) de krever at en tilslutningsflygning som skal legges til, kun kan inneholde én flight.

Nå bruker jeg ikke SVG selv, men poenget mitt om at Eurobonus kun er relevant for dem som bor nær en hub (og knapt nok det), står med fornyet styrke. Man kan jo prøve å komme seg til LHR med én flight uten å bo i Oslo..

9. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,898
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke at det er problemfritt å få gjort det, men det er fullt gjennomførbart å få lagt til mer enn en tilslutningsflyvning på en booking med ST.

Del denne siden