SAS Lounge Heathrow terminal 2

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Bjoernhb, 23. febr 2015.

1. Bjoernhb

Bjoernhb MittNewYork.no - MittUSA.no

Likes mottatt:
    392
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har forstått det slik at på nye terminal 2 på LHR som SAS nå bruker, er det
    en LH lounge og en UA lounge som vi kan velge mellom?

Hvilken bør jeg velge??

Med tanke på musserende vin, mat og sittekomfort?

2. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    422
    Bonuspoeng:
    63
  3. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    568
    Bonuspoeng:
    93
    Det er flere lounger, men tror det er meningen at LH er den som skal fungere som fellesloungen.

4. view

view Senior Medlem

Likes mottatt:
    730
    Bonuspoeng:
    93
    Du er velkommen i United og Air Canada loungene som EBG om du vil, men merk at disse ligger i T2B. B er en satelitt terminal primært for longhaul, tar ca 10 min dit, men det er ikke rullebånd tilbake så det blir en del trasking. Kan være OK om du har mange timer å vente. Singapore loungen skal også komme i T2B en gang, ryktene sier nå påsketider.

Lufthansa Senator loungen er helt fin den, men det blir jo ganske fullt ut på ettermiddagen når de fleste reiser herfra. De har bra med matutvalg, varmmat og alt av drikke utenom Champis (Sekt teller ikke). Har brukt den 3 ganger så langt og er godt fornøyd. Gode hvilestoler og spiseavdeling. Har ikke opplevd enda at SAS flyr fra T2B, som regel har SAS gatene som ligger rett ned fra loungen og rundt svingen til høyre, som er 1-2 min gange.

5. afirm

afirm Senior Medlem

Likes mottatt:
    400
    Bonuspoeng:
    63
    For å svare på eit gammalt spørsmål. SAS Plus har framleis tilgong til United sin lounge. Vel verdt ein 8 min spasertur.
    20160822_151714.jpg

Del denne siden