Fikk dette tilbudet for 500 EB-poeng: "Join us on June 11 for our SAS Meet and Greet evening at Onda Sea, Aker Brygge in Oslo. Meet Executive VP and Chief Commercial Officer Eivind Roald, as well as representatives from different departments at SAS including pilots and crew. Mingle with your fellow true travelers and enjoy some lighter food and drinks and panoramic views of the Oslo fjord. Program: 1730 - Starting time 1830 - A few words from Eivind Roald 2200 (approx) - Evening ends This invitation is valid for you and a guest. Number of tickets available is limited and distributed on a first come-first served basis. If you need to cancel, deducted points will not be returned." Noen som har vært på tilsvarende før? Er det verdt de få poengene?
Bare EBD. Var nok mer knotete formulering, jeg var innom diamond.flysas.com og så tilbudet, fikk det således ikke tilsendt.
Det er en Pandion-event gone wrong ;-) Sikkert ikke nok påmeldinger, så de har inkludert EBD as well.
Ikke noe på gold.flysas.com. Kan aldri tenke meg at dette vil være kjempeinteressant, men det kan sikkert være hyggelig. Er man i nærheten er det jo bare 500 poeng.
Litt merkelig at de ikke sender ut mail på sånn. Det er vel gang nr 2 jeg er innom den diamond siden.
Regner med at de serverer litt div. der? Så for 500 poeng så er vel ikke det verste måten å bedrive en kveld på Treffer sikkert mange likesinnede mennesker. Kan vel ikke være så alt for stort "miljø" rundt dette med frequent flying / bonus oppsamling her i Norge.
Er i oslo på jobbreise og Foo Fighters konsert kvelden før, så kanskje jeg tar en kveld ekstra i hovedstaden for å høre hva SAS har å si Da er jeg påmeldt pluss 1, uten å ha en pluss 1, så om noen er i Oslo den dagen og har lyst å bli med er det bare å sende meg en PM.
Det må nødvendigvis bli ganske mye folk der om det er snakk om 400 billetter med +1 samt masse SAS-er, piloter og crew. Godt mulig det blir interessant men det er (selvfølgelig .. ) satt opp en dag jeg er bortreist..
Noen som har vært på disse greiene før? Er det noe som er verdt å få med seg? Er tilfeldigvis i Oslo den dagen, 500poeng er jo shit nothing for et glass vin og litt snacks med Eivind Noen giveaways der?
Fikk akkurat en hyggelig Mail der det stod at jeg med følge var invitert til dette arrangementet, det stod ingenting om kostnader, men da jeg logget inn for evet. å melde meg på, stod det oppgitt en pris på 500 poeng