SAS: Miami og billettslipp

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Thomas83, 23. mars 2022.

  1. Thomas83

    Thomas83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei, jeg har lest meg frem til at SAS slipper sine bonusbilletter 330 dager før avreise. Jeg "overvåker" nå OSL-MIA og ser at bonusbilletter slippes, men etter min oppfatning er det kun SAS Plus som slippes. Ikke Eco og ikke Biz. Etter noen dager ser det ut til at Eco også kommer. Biz ser jeg aldri. Så mitt spørsmål til dere er; vet dere når (dag/klokkeslett) SAS slipper sine to Biz-billetter, hvis i det hele tatt det er noe mønster?

    På forhånd takk for innspill,
    ydmyk hilsen.
     
  2. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Midtnatt. (Avreiseflyplass) Award biz til og fra MIA forsvinner vel sekunder etter at de er blitt lagt ut. Du må være rask og gjerne litt heldig for å kapre award biz til og fra MIA.
     
    tobeornot999 liker dette
  3. Thomas83

    Thomas83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Mange mange takk! Iherdighet er jeg utstyrt med, flaks derimot....

    Vet du tilfeldigvis samtidig om det er mulig å gjøre en CT bestilling f.eks München/Miami i biz t/r og legge på Oslo i etterkant? Litt feil "tråd" for det spørsmålet kanskje men...
     
  4. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,464
    Likes mottatt:
    5,614
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal gå så lenge CT'en ikke har gått ut.
     
    Thomas83 liker dette
  5. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    770
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Det slippes da titt og ofte bonusseter i business til Miami. Det er ikke mange dager siden jeg kapret 3 stk seter i business til Miami i april.
     
  6. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    TAP har mye tilgjengelig til Miami (LIS-MIA) - det kan være verdt et forsøk som alternativ. Kan være vanskelig med connecting flight fra oslo som ikke krever en overnatting i LIS på veien ut dog.
     
  7. Thomas83

    Thomas83 Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ja, TAP har gitt en del treff, men slitt med nettopp den overnattingen på veien som du nevner. Dette blir vår første "kjærstetur" etter 2 barn - alle besteforeldre rykker inn - så vil komme oss over så fort som mulig :)
     
  8. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,668
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Det er jo ikke nødvendigvis noe problem med mindre turen er veldig kort. Lisboa er en fin by og det ligger to hoteller i gangavstand fra flyplassen :) Hvis layover kun blir soving på hotell er det også noen ganger mulig å finne lenger layovers enn det som er tilgjengelig på nett ved å ringe inn. Da får man litt mer tid til å utforske byen.
     
    braathens safe and Thomas83 like this.
  9. nico22

    nico22 Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Legges det ut nye business-billetter daglig? F.eks. midtnatt inatt legges det ut billetter for 24.mars 2023? Og midtnatt i morgen for 25. mars osv? Jeg reiser ofte til Florida, og skulle gjerne booka noe business med Fly Premium dit, men jeg finner aldri ledige billetter for perioden jeg ønsker å reise, typisk påske, jul, sommer og sept/okt.
     
  10. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,159
    Likes mottatt:
    7,919
    Bonuspoeng:
    183
    330 dager frem, så ved midnatt legges reisen til Miami 18.mars ut. Men som nevnt over så er Miami en utrolig populær destinasjon, og du må kjempe med 1000 andre om de 2 bizbillettene som legges ut…
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden