Artig og litt crazy blog innlegg om SAS sitt tilbud for barn ved reise fra USA: http://onemileatatime.boardingarea.com/2017/01/20/sas-mileage-run/
F***N... Nå blir det svært plagsomt å fly med SAS. Flyene til USA og Hongkong vil jo bli fylt opp med skrikerunger!!!
Det er ikke noe nytt at SAS kjører en barn flyr gratis kampanje. Kanskje nytt på IC, men kjøres regelmessig i Europa. Slik har jeg benyttet meg at flere ganger
Sønn nr1 og sønn nr2 burde bli meg meg på en MR t/r Lax. Gjelder tilbudet kun om utreisen starter i USA? Posisjonering fordyrer......
Kun utreise fra feil ende. Interessant nok er billettene derfra dyrere enn med utreise i ARN Ellers er det ikke verre enn at man posisjonerer med poeng, flyr 3 sett, og så hjem med gull i posen
Billettene har vært dyrere ex-USA i lange tider, lenge før denne kampanjen. Surt for meg, dog, som har en reise booket i reiseperioden og som nå enten kunne spart 4k i Go eller betalt det samme som før - men fått hele gjengen i Plus...
Hadde ikke fått med meg at SAS hadde introdusert Go Saver før jeg så de skjermbildene der, så lærte noe av artikkelen selv om jeg ikke har barn