Har lenge hatt et besøk på SAS Museet på ønskelisten og fikk endelig knota meg til en tur! Absolutt verdt turen og jeg må si at SAS hadde jo virkelig et bra produkt en gang (se soveklassen på bildet under). Her er det bare å gå tilbake til dette så raskt som overhodet mulig, inkludert gammeldesign med "dragehode"..
Flott lenge tenkte å dra ditt selv, men bestandig vært i Oslo på feil dag etterså dem kun har åpent Tirsdag og Søndag...
Sjekk serviset til servering.. Klasse.. Tidlig Pandion og RVC (igjen: dragehodedesignet rocker båten (flyet).. Get it back)..
Det var tider det. Må nok innom der en dag og mimre minner. Tar de mimre-grupper på museet montro? Ide for å kombinere forum-fest og omvisning bak kulissene på OSL?
Det som bringer frem mest hjertebank hos meg, er den orange klesklypa. Minnes at mange menn i dress "glemte" å ta dem av etter flights
Lurer på hvor mange slike klesklyper og de bittesmå salt- og pepperkarene jeg fant i skuffer og skap sist gang jeg flyttet
RVC = Really Very Confused, som vi pleide å kalle dem. .. (RVC: Royal Viking Club) http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=71388
Seriøst.. SAS trenger jo ikke tenke fremover, de kan bare se bakover.. Livery, stil, uniformer, service osv osv VAR jo spitzenklasse.. Få dragedesignet tilbake! Penere enn Lufthansa Retro 748i jo...
Til å feste servietten med slik at vi som reiste standsmessig ikke skulle bli tilsølt av sjampis, kaviar og lignende.
Jeg var der med kona og sønnen i dag! Dæven, for et flott sted og hyggelige folk som jobber der!! Kult å se Thai Boeing 777-300 lette!
Takk fot titten - artige bilder! Og det "Globetrotter Refreshment Kit" synes jeg bare SAS kan gjeninnføre umiddelbart!