SAS plus eller Air China Business

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Larsmarius, 26. juli 2017.

  1. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Hei!

    Etter og ha vært totalt hjernedød og ikke tenkt på at det er +1 dag ved ankomst på min oprinnelige flyvning, så må jeg endre flyvningen. Dette er en CT reise og pr nå har jeg SAS Business begge veier.

    Det er selvølgelig ikke 2 ledige seter i C(I) hos sas dagen før, kun 2 i pluss.
    Alternativt kan jeg fly air china via stockholm. Dette koster meg 40000 EB ekstra og 2500 kr.

    Har lagt inn varsel på expertflyer, men at det blir ledig business på sas i vinterferien er vel som å tro på julenissen :p

    Men om det allikevel skulle skje, kan jeg da endre til sas og få tilbake de ekstra "avgifene" jeg betaler for AirChina?

    Noen som har noen meninger? Skal jeg banke på med AC business, eller skal jeg gå for pluss?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Finnes det ikke andre muligheter i C?
     
  3. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    var meget utplukket, men da jeg gikk igjennom lista igjen så fant jeg en routing med turkish, men da kommer jeg for sent frem :(
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,507
    Likes mottatt:
    34,390
    Bonuspoeng:
    293
    Uten å ha oversikt over verken produkt eller routing vill jeg umiddelbart si Air China, for å få prøvd noe nytt og fordi det er enklere og billigere å fly SAS+ ved en annen anledning.
     

Del denne siden