Sas Plus endring

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av hifiman, 07. aug 2016.

  1. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Hei!
    Jeg har meldt meg som testpassasjer på den terminalen til OSL.
    I den forbindelse trenger jeg flybilletter til OSL fra TRD, men vet jo ikke enda hvilken dag/tidspunkt.
    Men etterså SAS har kampanje denne helgen, tenkt jeg å bare bestille en T/R billett i Plus til 06 september som er den første datoen jeg meldte meg tilgjengelig på. Spørsmålet blir da kan jeg da endre denne billetten for eks til 08 september, 11,15 etc...uten å betale noe ? eller det bare dumt å bestille nå å heller vente til hvilken dato jeg skal møte på ?
     
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,691
    Bonuspoeng:
    113
    Du kan bestille til alle datoene, og så avbestille de du ikke trenger når du får vite når det blir :)
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    problemet er at det er 20 datoer blir litt for kostbart og tungvindt

    BTW: Plus billetter må vel avbestille enda via tlf?
     
    Last edited: 07. aug 2016
  4. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Du kan også avbestille via chat eller online a bestillingsskjema. Jeg benytter som regel chat om jeg skal avbestille flere reiser. Jeg syntes det er raskest.
     
    hifiman liker dette
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Du må betale prisforskjellen. Jeg aner ikke hva det evt. kostet under kampanjen (som jeg antar ikke gjelder lenger), men per nå koster det 2198 å fly tur/retur TRD-OSL i SAS Plus den 6/9. Samme priser gjelder f.eks. også den 8/9. Om SAS hadde kampanje med PLUS til 500 kroner en veg (altså 1000 tur/retur), hadde du nå måtte betalt 1198 kroner for å endre til den 8/9.
     
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Bare et lite obs sånn for ordens skyld, selv om du sikkert er klar over det: Avinor refunderer bare reiser med tog eller flytog til OSL i forbindelse med testingen, såvidt jeg kunne utlede.
     
  7. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det visst jeg gjør meg egentlig ikke noe at jeg må betale på fly og event. overnatting selv synes det er spennede nok å få være med :p
     
  8. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Testet dette nå jeg bestillte igår 1 597 t/r , nå koster det 300 kr en vei å endre....
    Så sorry sas dette blir avbesillt og jeg får heller avente med å bestille til jeg får beskjed hvilken dato og da blir det vel heller så jeg reiser med Norwegia til 499 en vei...
     

Del denne siden