Hei! Jeg har meldt meg som testpassasjer på den terminalen til OSL. I den forbindelse trenger jeg flybilletter til OSL fra TRD, men vet jo ikke enda hvilken dag/tidspunkt. Men etterså SAS har kampanje denne helgen, tenkt jeg å bare bestille en T/R billett i Plus til 06 september som er den første datoen jeg meldte meg tilgjengelig på. Spørsmålet blir da kan jeg da endre denne billetten for eks til 08 september, 11,15 etc...uten å betale noe ? eller det bare dumt å bestille nå å heller vente til hvilken dato jeg skal møte på ?
problemet er at det er 20 datoer blir litt for kostbart og tungvindt BTW: Plus billetter må vel avbestille enda via tlf?
Du kan også avbestille via chat eller online a bestillingsskjema. Jeg benytter som regel chat om jeg skal avbestille flere reiser. Jeg syntes det er raskest.
Du må betale prisforskjellen. Jeg aner ikke hva det evt. kostet under kampanjen (som jeg antar ikke gjelder lenger), men per nå koster det 2198 å fly tur/retur TRD-OSL i SAS Plus den 6/9. Samme priser gjelder f.eks. også den 8/9. Om SAS hadde kampanje med PLUS til 500 kroner en veg (altså 1000 tur/retur), hadde du nå måtte betalt 1198 kroner for å endre til den 8/9.
Bare et lite obs sånn for ordens skyld, selv om du sikkert er klar over det: Avinor refunderer bare reiser med tog eller flytog til OSL i forbindelse med testingen, såvidt jeg kunne utlede.
Ja det visst jeg gjør meg egentlig ikke noe at jeg må betale på fly og event. overnatting selv synes det er spennede nok å få være med
Testet dette nå jeg bestillte igår 1 597 t/r , nå koster det 300 kr en vei å endre.... Så sorry sas dette blir avbesillt og jeg får heller avente med å bestille til jeg får beskjed hvilken dato og da blir det vel heller så jeg reiser med Norwegia til 499 en vei...