SAS Plus = Første klasse.. God fredag du!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jørgen, 21. mars 2014.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja du hørte riktig. Iflg. E24.no tilsvarer disse hverandre!

    http://e24.no/naeringsliv/sas-utvider-gebyrordning-for-setevalg/22817242

    Står tilogmed i faktaboks, så må være sant.. Er det rart @Bizflyer drikker?

    God fredag!
     
    GinTonic, Henning and Fnate like this.
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Radisson Sky City! Flott nytt Business Class rum, en god natts sömn och frukost. Nu väntar SK403 på rad 25 följt av 05E i 11 timmar och 20 minuter på SK935. Ha en flott fredag folket :)
     
    SASDC8 and Fnate like this.
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra gullstua på Osl. Et par timer med avslapping her för det bärer videre til EWR og LAX. Ha en fin helg gutter og jenter!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke i det hele tatt. Og det er jo tross alt fredag.
    US Airways lovet 2 ganger i går og sende billett, men fortsatt ikke fått noe. Kan jo ta ut reiseruta ved å logge inn på hjemmesidene deres, men det er vel ikke gyldig som billett?
    Nok en grunn til å drikke i min bok.

    Happi fredag forresten. Urinsyregikta sliter i foten, og jeg doper meg på ibux. Skal dope meg på tøysevann senere i kveld. For de er jo ikke rart at jeg drikker.
     
    Fnate liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Visst stemmer dette. Elefanten testet PLUS 4 ganger i forgårs. Det han var mest imponert over var 100% flatbeds med skikkelig hvitt sengetøy. Man får aldri skikkelig hvite dyner i vanlig business class
    [​IMG]
    I tillegg hadde de boksmodnet Ramlösa boblevann. Nå er ikke dette like godt som den ekte flaskemodnede 2014 Club Soda, men det har allikevel store bobler som freser i munnen og en deilig avrundet toning. Fargen er helt klar og friskheten er på høyde med de beste i utlandet.

    Til dette serverer de gjerne Petit Four, selv om elefanten nøyet seg med Petit One på denne turen. Den var til gjengjeld svært god, og resulterte i tørre og fine promper.
    [​IMG]
    Faktisk er dette en helt akseptabel First Class.

    God morgen fra Lillestrøm

    Her er det hjemmekontor, ettersom de skal rense ventilasjonen i blokka mi. Så her sitter jeg og skal tegne meg en messestand. Men det er også sånn stort sett det.

    Ha det fint.
     
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk oss et par skikkelige hopp i går på short final inn til BOO, da det blåst 60kn+ i kastene. Noen hylte i dødangst, mens jeg og resten av gullguttene på rad 2 digget det :D

    I dag er det nest siste kontordag før det blir EWR og etterhvert SXM på mandag.

    Ha en strålende fredag og etterhvert helg!
     
    Islending liker dette
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    Å, er det blitt fredag allerede?
    God eftermidag fra Singapore. Her går dagene faktisk raskere unna enn jeg kan like, lynvisit til Malaysia er unnagjort i dag og lurer nå på en tur ned på uteterassen på Marina, om bare ikke cowboystrekken blir for lang.
    Ha en fin fredag med Skavland & Co
     
    Fnate liker dette
  8. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Wooo, fredag! Ut å farte, helgen tilbringes i Dublin. Jeg får luftet gullkortet og stillnet de verste reiseabstinenser og reisekamerat får EBS ut av turen.
    Er mulig det blir konsumert en alkoholenhet eller mange i løpet av helgen.
     
    Fnate liker dette
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Akkurat kommet til Kjevik. Trøtt. Ha det.
     
    Fnate liker dette
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Punsjbolle.. Kokosbolle smaker sørpe.. ;)
     
  11. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Kokosbolle er syyykt digg...

    God helg fra Oslo. I kveld stikker jeg og en kompis med danskebåten på "Quiz-cruise"! Hurra. Da blir det å fylle kvoten før jeg kommer hjem igjen i morgen kveld.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Kokosbolle ja. Det var det som het "negerboller" før det ble politisk ukorrekt. Kan man kalle det "sydhavskongebolle" nå og være innafor? :p
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Men barn da... Det står klart på den at det er en Choklad Boll. :)

    Det er min Mojo. Jeg får folk til å gjøre ting de forsøker hardt å unngå. OG jeg er faktisk ganske god til det.

    Kokosbolle er jo veldig sunt da (mindre sunt enn gulrot, men sunnere enn en smørklatt med smult på)

    Choklad Boll også...

    Det tviler jeg relativt sterkt på. Men ta deg en dugelig klunk Jäger. Da blir alt Khosher... Eller hva det nå var
     
    tommy777 liker dette
  14. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Neinei - negerbolle var noe helt annet. Det var mørk sjokolade tvers igjennom. Broren min plaide å lage slike og en gang spiste jeg så mange at jeg ikke tålte synet av en på mange år. Kokosbolle gikk fint.

    Sol og fint her i semitropene. Plussgraden på temometeret i morges skal få selskap av mange fler utover dagen. Katta dukket opp i tide til middag i går, forsvant ut for å herje mer i natt og ligger nå fornøyd bak meg og slumrer på Biman DC10-teppet.

    Helgen byr på gressklipping, høytrykkspyling og andre ting kjerringa finner på ... Men først: Jobb !!
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Faktum er uansett at det som serveres på SAS IKKE er noen bolle med hvitt fyll, men med mørk sjokolademasse.. God er den.. mektig..
     
  16. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, Negerbolle! Var jo det jeg sa jo! :cool::p:)
     
    Jørgen liker dette
  17. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, endelig hælj.

    Det er ikke billett hverken det du får på mail eller skriver ut selv. Billetten er nok kun elektronisk i bookingsystemet ;) Det du skriver ut er en utskrift av billetten, og har null verdi (sånn for å være pirkete). Men det kan være kjekt å ha notert billettnummeret en plass just in case.
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nuvel! Den ankom nu kl 1710. Har til og med fått valgt vindussete hos Japaneserene i dag! Glær mæ!
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Her har man brent av rundt en halv million miles og rundt 300K hotellpoeng de siste 24 timer med ett veldig interessant resten av året foran seg ;)

    BA F, JAL F, Qatar F, Cathay F, Singapore F og masse businessræl i tillegg ;)

    Skal bli bra ;)

    Nå blirre å zoome igjennom dagen før det bærer mot United Center for siste sett av Blackhawksbilletter for denne sesongen.

    Ha en fin helg!
     
    Henning liker dette
  20. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra den federale ekspressen. ENDELIG helg. Fredagene er av en eller annen grunn de verste dagene her, bare fordi det skal avgårde en lastebil istedenfor et fly.

    Kom forøvrig på en gang jeg satt ombord i en liten Embraer fra AY, rett bak gardina, og to personer passerer gjennom klasseskillet, og uttaler: "Det var liten førsteklasse her". Så det er nok noe Finnair har begynt med også, mellom HEL og OSL.

    Nå er det snuta hjem, og fint lite planer for helgen.
     

Del denne siden