Hva skjer med SAS om dagen, de gjør jo kun bra ting? Dette er sårt tiltrengt, og det er godt å se at de for en gangs skyld lytter til kundene. Applaus fra meg!
Dette var enda en god nyhet fra SAS ja! Ser ut til å bli ett spennende jubileumsår for bolaget dette her!
Sas skal virkelig ha honnør for de endringene som er blitt gjort de siste dagene Var på høy tid at matutvalget ble endret på de korte rutene, kan bli litt kjedelig med Wasa i lengden. Grugleder med til fortsettelsen. Det kan bli et riktig så spennende år.
Sitter og venter på BGO - CPH nå kl 16.00, og skal fly i pluss, skal melde tilbake når jeg lander med en liten rapport.. (Ser nå at det gjadt fra 27. Mars, mente jeg leste et annet sted at det var effektuert fra i dag.. )
Dette er jo gode nyheter, men mon tro hva de lange innenriksflyvningene som er lengre enn 1 time og 20 minutter kan vente seg, som for eksempel OSL–KKN, OSL–ALF og OSL–TOS, alle disse er tett opp mot eller over to timer. Blir det fortsatt Wasa og lefse eller blir det avansert kokkelering?
Dette er absolutt gode nyheter, supert å se at SAS forbedrer korte ruter og innenriksturer Har ikke akkurat vært noe særlig å fly 2 timer innenriks og bare få en muffins og litt Wasa å spise!
Virkelig mye bra nyheter som kommer fra SAS om dagen! Denne er spesielt velkommen hos meg da jeg reiser mest i Plus innenriks. Noen som vet hvilke ruter fresh bites blir tilbudt på? Reiser mye BGO-OSL og BGO-TRD. Ellers står det i reportasjen: "på størstedelen av svensk innenriks og lengre norske innenriks" Hvorfor skille mellom Norge og Sverige? Skjønner at Danmark holdes utenfor, men denne synes jeg ikke var logisk.
Det virker som "Fresh-bite" er laget sentralt på Østlands området, og trucket til OSL. Catering avdelingen i TRD og TOS, melder om nedbemanning.