"SAS Plus" med Widerøe

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Salvador, 16. mars 2016.

1. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har bestilt en bonusreise via SAS (men flys av Widerøe), og ser nå at det er lik pris på SAS Go/Plus ved EB-reise. Tenkte i den forbindelse å avbestille reisen jeg har og kjøpe på nytt i Plus. Det jeg lurer på; er det noe forskjell på SAS Go og Plus når man flyr med Widerøe? Jeg er allerede EBG, så har alle flyplassfordelene. Er det f.eks. gratis servering i Plus?

2. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,159
    Bonuspoeng:
    113
    Flyr ofte Widerøe på C klasse. Eneste jeg ser er at du får sitte forran i kabinen. Ingen ekstra servering eller noe desverre :(

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,504
    Bonuspoeng:
    293
    Det er absolutt ingen forskjell i luften eller i flyet på Plus og GO på Widerøe, bare prisen ....
    Setene er de samme og flyvertinnen er den samme og den manglende maten er den samme ....

4. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Kjipe greier. Så man betaler også for snacks og drikke underveis? Fikk om ikke annet valgt meg et sete lenger fremme i kabinen.

5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Du betaler for alt selv med fullfleks C..

6. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,159
    Bonuspoeng:
    113
    Når jeg flyr ECO blir jeg alltid satt lengre bak, med C blir jeg satt foran. Kan ikke velge sete på rad 1 med ECO bilett

7. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Nettopp. Etter at jeg bestilte Nye Plus-billetter, fikk jeg velge sete fremst i kabinen.

8. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,069
    Bonuspoeng:
    113
    Det føles jo unektelig ganske bra å sitte ganske alene langt der foran i en Dash mens det er god luke til de lenger bak, nesten verdt pengene det altså ;)

9. wreilert

wreilert Galactic Cowboy

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Her om dagen ble jeg nektet å flytte meg fra sete 4C (4D opptatt altså) til 3C/D (tom) etter boarding complete ettersom det var "en annen avdeling". Men nei, innenlands får du kaffe eller te og to brødskiver med pålegg på avganger før klokka 9 enten du er Gud eller hvermannsen, EBD eller statusløs, Go eller såkalt Full flex. Setene er forøvrig eksakt de samme i hele kabinen.

10. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    *kanskje litt på sida*
    Og reiser du på kortbanenettet er det 'free seating' med mindre kabinpersonalet ber deg om å sitje bakerst for vektutjamning. Stort sett 'fast track', då det er lite kø på generell basis :)

11. alexanderln

alexanderln Nytt Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    pånær på internasionale flyvning. Der har du en lille serverning + gratis drikke i Plus/Flex

Del denne siden