Sas Plus og flybytte til United

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av AlexH, 25. des 2022.

1. AlexH

AlexH Nytt Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Noen år siden sist jeg reiste til USA, men er det fortsatt slik at om en bestiller SAS Plus, og må bytte fly i USA til United, så får en vanlig økonomi seter? Sist havna jeg helt bakerst/innerst fra New York til Denver.

2. tstone

tstone Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,095
    Bonuspoeng:
    93
    Vanlig eco ja. Mulig flyet har noen seter helt foran i eco med litt bedre beinplass. Du får i alle tilfelle ikke First.

3. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,070
    Bonuspoeng:
    113
    Du får ikke Economy Plus heller med SAS Plus billett. Economy Plus er jo bare bedre beinplass da, men greit på litt lengre strekker. Personlig anbefaler jeg å logge inn på United.com og sjekke hva det koster med oppgradering til First på strekket ditt. Det fine med United er at de alltid er villig å selge alle First seter for cash, men ulempen er at det er en slags dynamis prising så algoritmene slår inn. Oppgradering kan koste alt fra $59 til $1000 (lengre ruter koster mer).

4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,155
    Bonuspoeng:
    293
    Sist det skjedde for meg, hadde SAS c til sfo endte opp på ord og United videre spurte jeg ved Check inn om de ikke kunne flytte meg forover. Siden jeg jo egentlig fløy C men var satt bakerst i eco. Da fikk jeg ja og mye bedre sete. Men det var nok flaks. Men det er lov å prøve, om en betalt oppgradering ikke er aktuelt.

braathens safe liker dette
  5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Før, "i gamle dager", ble jeg alltid plassert i Economy Plus på United fordi jeg var *A Gull, men det var med betalte billetter.

braathens safe liker dette
  6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle pinadø bare mangle spør du meg.

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,877
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, fikk snacks og drikke og.

8. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,322
    Bonuspoeng:
    113
    Det skjer dessverre ikke lenger. Kun betaling som gjelder med *A status….

Det som kan gå er at de fikser noen eco plus seter i United Club hvis det er noe ledig da.

Del denne siden