Legger ut denne på Finn også, men ser gjerne at noen her inne kan dra nytte av billetten. Derfor også litt lavere pris her.. Vurderer salg av 1 stk. billett OSL-LAX, da datoene ikke er helt optimale for meg. Denne reisen er altså i SAS Plus, og gir totalt 13500 poeng til Eurobonus. (+ eventuelt 25 % bonus om du er gull/diamant-medlem) Foreløpig er det også god plass i businesskabinen, spesielt på turen over, så kan være gode muligheter for de som ønsker å by på oppgradering. Selges til 6700,- inkludert navneendring. (eller høystbydende over ) Ikke noe vits med skambud her. Da tar jeg heller turen selv.
Må dessverre dra denne opp igjen.. Sjefen pratet med meg i går, og antydet at jeg kanskje hadde en litt vel ambisiøs ferieplan for desember... Det later derfor til at min førjulstur til California uansett må utgå. Er det noen her som kunne vært interessert i denne billetten..? Er nå mottagelig for bud, men det bør helst inkludere en forpliktelse til å skrive et lite reisebrev her på forumet!