SAS standard på renoverte fly

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av NoSAS, 19. sept 2015.

  1. NoSAS

    NoSAS Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Dette er tatt i dag på SK 908 fra NY fra et av deres ny renoverte fly.
    Høy standard. Av en eller annen årsak skjer dette meg ofte de få gangene jeg flyr luftfartens NSB.
    Detaljer som dette er årsaken til at jeg prøver å unngå sas.
     

    Attached Files:

    • image.jpg
      image.jpg
      File size:
      759.1 KB
      Visninger:
      452
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til Bonusfeber

    Det der er skikkelig kjipern. Enig i det. Jeg hadde en tilsvarende på et annet flyselskap der jeg holdt på å eksplodere inni meg, da et crew skulle ommøblere hele glass og bestikkbeholdningen 4 timer før landing på en nattflight.

    Men shit happens, desverre. Ikke bare med SAS. Det er en del av det å reise. Det er 90% opptur og 10% nedtur.

    Ha en fin kveld.

    Fnate
     
  3. NoSAS

    NoSAS Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Shit happens, men ikke for ofte. Når man kun setter på et merke at underholdnings anlegget er defekt, då skjønner man ikke at man lever av service. Shit happens skjer dessverre oftere på sas sine fly enn andre. Tilfeldig....NEI

    Ha en riktig fin kveld!
     
    Last edited: 19. sept 2015
  4. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,152
    Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    ser ingenting jeg :p
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde sendt dem en epost om det. Ikke utenkelig at du får noen Eurobonus poeng som kompensasjon. Det burde du ihvertfall få.

    BA gir vel 5-10.000 poeng i comp for defekt in-flight entertainment.
     
    braathens safe liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,422
    Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Hei! Har fått samme selv engang, samt en C stol som levde sitt eget liv. Men så er det engang slik at ting gjerne må byttes ut, krever en tekniker, eller av helt andre grunner ikke bare kan fikses mellom 2 avganger. At de setter på klistremerket ser jeg null problemer med. Kjedelig når en får et sete med INOP selvsagt, men alternativene kan jo fort være: a) ikke få fly business som du hadde booket b) ikke få være med om det er fult.

    Slikt skjer som @Fnate sier. Uhorvelig kjedelig når det skjer, men shit happens.
     
    braathens safe liker dette
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,168
    Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg og min bedre oppgraderte for poeng ved gate på en SK langtur, dvs for meg ble det gratis siden in-flight var defekt. Supert, hadde tenkt å sove uansett.
     
    Last edited: 19. sept 2015
  8. NoSAS

    NoSAS Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Når en betaler fullpris forventer man å få hele varen. Enkelt og greit.
     
  9. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du synes at dette er uhørt så anbefaler jeg deg slutte å fly Business med en gang. Opplever slikt småkrøll hos samtlige flyselskaper innimellom, kipt men ingen "big deal"

    Nå har vel SAS et eget lyduttak direkte i skjermen i Business også, så jeg ser virkelig ikke problemet...
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Er det en ting jeg har lært meg oppgjennom årene med reising så er det at nye seter og ny IFE er synonymt med at ting ikke funker som forventet med en gang. Alltid en del feil å oppstarten. Ofte er det det som er eldre og litt mer innkjørt som funker best, selv om vi som personer liker det siste nyeste heite hver gang. Forskjellen er kanskje hvordan selskapene takler det ifht. kundene, og at man der og da kanskje nevner for crewet at det er noe som ikke virker og at der jo er litt dumt. Hender de har løsninger på lager som et setebytte.
     
  11. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    832
    Likes mottatt:
    575
    Bonuspoeng:
    93
    Det headsettet som henger der suger jo helt uansett, så det hadde jeg driti i og heller koblet meg inn i skjermen med egne høretelefoner!
    De kompenserer deg sikkert med masse EB poeng!
    God helg!
     
    Larata liker dette
  12. Herlov

    Herlov Poengsanker

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg må si meg enig med de siste talerne her. Det er kjipt å oppleve sånne ting, men tekniske feil skjer hos alle flyselskap og på både gammelt og nytt utstyr. That's life. Hvis de ikke fikser det ved første anledning, men lar det skure og gå, er det selvsagt en annen sak.
     
    Larata liker dette
  13. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Hvor sender man en slik epost?
     
  14. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
  15. luftbusspassasjer

    luftbusspassasjer Luftbusspassasjer

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18

Del denne siden