Endelig er SAS i gang igjen. Fra 1/6 øker mattilbudet både i loungene som er åpne (de samme som i dag) og de starter mat og drikkeservering på shorthaul igjen. https://www.sas.no/reiseinfo/pa-flyplassen/lounger/
Dog ikke servering på innenlandsflyvninger i norge... Ting tar tid Edit: men absolutt gledelig at loungen og tilbudet der normaliseres
Skuffet over å ikke få noe servering på min MR (osl-trd-osl-trd-osl) i pluss, på en søndag i juni. Men jeg når vel så vidt en tur innom osl-loungen på min stopover der
Da venter vi spent på reviews fra innenriksloungen med hensyn til vått og tørt (spesielt det våte). Hvilken type bobler blir servert? Hva har skjedd med buffematen som de viderefører?
Haha, nesten for jalla til å være sant! Stjerneskudd av @Upsaker Noen polar-ruller med mugg på der også?
Ahhh, den så ikke min venn . Personlig må jeg si at jeg er tilhenger av "Best før, men fortsatt god etter". Sikkert derfor jeg ikke tenkte på det
Et av de mest pretensiøse innleggene jeg har lest her. Det må da være bra at de får disse unna i stedet for å slå i vasken? Vil tippe disse smaker like godt i både august og september.