SAS Travelers' Voice

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Scandipendler, 04. sept 2017.

1. Scandipendler

Scandipendler Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,592
    Bonuspoeng:
    113
    Denne mailen dumpet ned i innboksen i morges:

Hi Scandipendler,
    We’re inviting you to join our online community panel so you can share your views and experience with us. Your input will help us develop new products and services that make life easier for you as a traveler.
    As a member of the community panel, you’ll be invited to participate in activities such as chats, video diaries, online discussions and surveys. We’ll also share information about how your feedback is helping shape the future of travel.
    Basically, we’re hoping you will:
    • Share your travel experiences with us
    • Help us develop new products and services to enrich your experience
    • Tell us about you. The more we know about you, the more we can tailor your experience with us

The community and most research activities will be in English so you should feel comfortable writing and speaking English. No matter how you choose to interact with the community panel, we’re sure you’ll find interesting content and activities.

Javel, tenkte jeg - mon om SAS skal opprette et eller annet brukerforum som de rent faktisk skal lytte til? Det er jo kanskje bryderiet verdt.

Den vedlagte lenken ledet bare til noen koko-spørsmål om diverse reisevaner og holdninger, hvorpå belønningen kom ved veis ende:

Thanks for your interest in joining our community. Unfortunately, the quota for your customer segment has been filled, so we can’t accept you at the moment.

Hva er det dette selskapet og den gjengen som driver det holder på med? De sender altså ut en eller annen tiggemail til en statuskunde, bare for å replisere at "Nei, vi trenger det ikke allikevel". Jeg ser naturligvis nå at dette naturligvis ene og alene er et knep i kategorien 'markedsundersøkelse' og 'markedsmonotorering', men desto mer rasende blir jeg over slike sprell fra Frøsundavik.

Plutselig ble jeg faktisk glad for at min nye arbeidsgiver har rammeavtale med Norwegian.

Olelink, KRS, Eddie47 and 2 others like this.
  2. paramberg

paramberg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Tok da ikke mer enn 1 minutt å fylle ut det skjemaet.
    Lagde du deg bruker? Er typ samme som My SAS Idea og de har ansatt community manager og noen account managere til å ta seg av brukerne.

Kan da være noe.

3. Jan Fredrik

Jan Fredrik Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle gjerne hatt en invitasjon, jeg! (og kommet med da…)

4. paramberg

paramberg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Det kommer nok!! Hadde man bare kunnet gi invitasjon.. :p Skal sies at mailen ble filtrert som reklame. Så kan jo være den ligger i feil mappe i mailen din ;)

5. Stuttfeiten

Stuttfeiten Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    5,834
    Bonuspoeng:
    113
    @Scandipendler, allereie her burde du forstått at dette er spam? Aldri om SAS vil at dine erfaringar skal bli offentlege?
    "If it looks like a turd, smells like a turd, and feels like a turd, then most probably; it is a turd..."

6. grisefod

grisefod Senior Medlem

Likes mottatt:
    507
    Bonuspoeng:
    93
    tenor.gif

7. Scandipendler

Scandipendler Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,592
    Bonuspoeng:
    113
    *Flau*

Stuttfeiten liker dette
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    3,589
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var da ingen bombe!
    Da du svarte .. sannsynligvis rett fra hjertet .. sjekket de "mappa" ..

Scandipendler liker dette
  9. Upsaker

Upsaker Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,581
    Bonuspoeng:
    113
    I dag har jeg blitt med i klubben din @Scandipendler.

Litt tidligere i dag kom en mail fra SAS med en spørreundersøkelse Travelers Voice. Her er mailen:
    Spørreundersøkelsen var 6-7 spørsmål om meg som person, ikke SAS som selskap. Blant annet om å handle fra bærekraftige bedringer og hvem som la planene på reise. Til slutt kom det ærlige svaret: SAS er ikke interessert i dine meninger.

Screen Shot 2017-10-12 at 20.16.01.png

Eddie47 and Xflipper like this.
  10. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    805
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk denne i kveld, og ble akseptert. Håper det er fordi de ser substansen bak min tidvis krasse tone når jeg klager, og ikke for å få meg til å bli smigret og/eller holde fred. Blir spennende å se hva dette innebærer :)

11. Upsaker

Upsaker Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,581
    Bonuspoeng:
    113
    Interessant. Svarte du før meg? Når jeg refresher får jeg beskjed om at jeg allerede har svart. Så ikke godt å si hva som når gjennom og ikke.

12. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    805
    Bonuspoeng:
    93
    Det stod et eller annet sted lenger uti spørreskjemaet at invitasjonene hadde en unik URL, slik at alt man la inn ble lagret så man kunne ta fatt der man slapp sist om en ikke ble ferdig med en gang. Derfor tipper jeg at jeg ikke snøt noen for en plass.

Etter surveyen ble "godkjent", skrev jeg inn div. normale personopplysninger, valgte meg et brukernavn og passord, måtte lese og godta en code of conduct (elrnosånt), privacy statement og T&C. Etter det ble profilen opprettet.

Svarte helt ærlig på spørsmålene, både positivt og negativt. 3/5 på hvor viktig det var at bedriften er miljø/bærekraftorientert, 4/5 på hvem som planlegger reisene. 1 er lavest, 5 er høyest.

Upsaker liker dette
  13. haakonks

haakonks Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk også denne for et par dager siden. Svarte også helt ærlig, og ble akseptert.

14. grisefod

grisefod Senior Medlem

Likes mottatt:
    507
    Bonuspoeng:
    93
    Bombom... Lidt at tænkte over. :eek:;)

15. Upsaker

Upsaker Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,581
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg svarte tydeligvis feil på spørsmålene ja :)

16. scav0r

scav0r Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    hmm, jeg fikk denne mailen 4. september også - jeg svarte da og fikk beskjed at jeg ikke ble funnet verdig nok.
    Etter å ha lest her forsøkte jeg på nytt idag, og ble nå funnet god nok, så man må kanskje bare vente litt før man får prøve igjen? Tror også spørsmålene var forandret siden sist.

@Upsaker prøv å åpne linken i incognito modus, kanskje det gir deg ett nytt forsøk ? :)

Upsaker liker dette

Del denne siden