Hei, Lurte på om jeg skulle kjøpe travelpass Unlimeted 6Mnd. Jeg vil kjøpe SVG-BGO. Men ser at ligger kun står : Application_NO Bergen - Stavanger vv. Betyr det at jeg kun kan fly en vei? Eller kan jeg fly SVG-BGO-SVG på dette produktet? Takk for hjelp!
Jeg har aldri kjøpt travel pass selv. Men jeg søkte på SVG-BGO og BGO-SVG Og begge kommer med Bergen-Stavanger. Så dette tyder jo på at det er begge veger Pluss at det ville vært rart om det kun gjaldt en vei. Dette er bare tipping, men hva med Bergen-Stavanger vv (vice versa)
Jeg har hatt lengre perioder med hele Norge + OSL-ARN-CPH. Dette koster kjetting, men veldig praktisk. Du løper fort på en kostnad på 350K-
Ikke når man har med SAS å gjøre -der i gården er alt mulig. Men selv SAS må vel være istand til å forstå at å kun tilby énveisreisepass er dårlig service, selv om jeg tviler.
Ok, men hva koster det for en booking med tp unlimited? Antar at det er gratis etter man har betalt den ene summen på 63.400kr? Ingen skulte kostnader som flyplass avgift osv.
Det legges inn i appen, du styrer det med iphone eller android device. Koster ingenting når først kostnaden er tatt.
TP unlimited er som et månedskort på bussen - reis til krampa tar deg, eneste forskjellen ifht lokalbussen er at du må bestille plass på flyet. Og hvis jeg ikke husker feil å bookes det i høyeste bookingkalsse så du får max uttelling på poeng også
Er TP unlimited-vilkårene for motregning slik å forstå at man kan risikere å få ingenting av periodeprisen igjen ved å be om refusjon lenge før 6/12 mnd perioden utløper, hvis man har brukt TP helt ekstremt mye? Eller kan man kansellere etter en mnd eller to og få tilbake for resterende måneder? Funderer litt på en Norway domestic eller Norway south A i kombinasjon med skandinaviske hovedsteder... Men drømmesystemet hadde vært south A + Oslo-Germany 10.000 grunnpoengpoeng hver ettermiddag for en begrenset periode...
Hei, Petter B_C. Jeg skal pendle Bergen-Oslo fra 1. november i 6 mnd med Travel Pass. Vurderte å kjøpe for å et fullt år, men siden vi kanskje flytter i løpet av sommeren 2016, vil jeg ikke risikere å tape refusjonen. Slik jeg leser reglene, vil SAS ta ganske mye for de reisene jeg har brukt de første 6-7 mnd-ene. Husk at dette er Klasse C-billetter, som i utgangspunktet er svært dyre. En helårsbillett mellom Bergen og Oslo koster ca. 130.000. En flex-billett koster 1500 en vei. Det gir 87 reiser. Reiser man 43 ganger t/r har man "brukt" opp Travel Pass-billetten, og vil ikke få noe refusjon (pluss 2000 i gebyr), selv om det er flere måneder igjen av billettens løpetid. Selv om 6 mnd-billetten koster relativt mer (77.000), gir den større fleksibilitet, iallefall for meg.
Her er kravene klinke-klare, alt som er reist blir fratrukket innbetalt beløp med dyreste-beløp for hele perioden. Jeg har en kollega som akkurat hadde "bonget" nytt kort, og arbeidsgiver som allikevel skulle betale MNOK 0,9 i slutt-vederlag, insisterte på refusjon fra SK. Jeg mener dette er dårlig behandling av ex-pendlere.....