SAS upgrade denied SFO - CPH

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Siljesun, 27. sept 2018.

  1. Siljesun

    Siljesun Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg flyr en del til SFO med SAS via CPH, og prøver alltid å få upgrade til business. Tidligere gikk flere bid gjennom, men de siste gangene jeg har prøvd blir de denied, til tross for diamant status og større verdi på biddet. Noen andre som opplever det samme? Har SAS blitt kjipere på upgradene sine?
    På forhånd takk for svar!
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,627
    Likes mottatt:
    34,813
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, har fått igjennom mine bud det siste året. Men har ikke fløyet SK på SFO. Kan det rett og slett ha vært fullt?
     
  3. Siljesun

    Siljesun Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    De siste 4 flightene?
     
  4. Gabface

    Gabface Medlem

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg reiste cph-sfo med sas for ikke lenge siden. Fikk gjennom bud fra go til biz for 2 pers. Er EBG. He lest om andre med samme rute som også har fått gjennom bud siste tiden. Tipper du har vært uheldig med full kabin i biz eller lignende.
     
    Last edited: 27. sept 2018
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,627
    Likes mottatt:
    34,813
    Bonuspoeng:
    293
    Alle 4 flightene med LH jeg har hatt til og fra SFO i år har vært helt fulle. Men kabinfaktoren på den ruten kjenner jeg ikke. Men det er vel en av rutene det feks er vanskeligere å få bonusseter på. Hvorfor du har blitt denied er det vel bare plusgrade som har svaret på egentlig.
     
  6. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,155
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor mange seter var ledig når budene ble prosessert da?
    Jeg flyr ganske mye CPH-SFO med jobben, og mitt inntrykk et at flyene ofte er veldig fulle i Business, og at dette er en av SAS sine ruter med høy andel i betalt Business.
     
  7. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Er det lov å spørre hva et typisk bud som går gjennom ligger på?
     
  8. Gabface

    Gabface Medlem

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Maraug and Stuttfeiten like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,147
    Likes mottatt:
    869,601
    Bonuspoeng:
    293
    4. september SK936 SFO-CPH , jeg hadde absolutt minstebud for oppgradering fra Plus til Business for to.
    Det gikk gjennom og jeg kunne velge flere seter ....
    Jeg har EBD og doktoren har EBB ....
     
    RoadKing liker dette
  10. Siljesun

    Siljesun Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Budene ligger på ca 40-50.000 poeng, så burde gå gjennom ut fra det jeg leser her. Kan være at jeg rett og slett er så uheldig og flyr over når det er fullt :-(
     
  11. Siljesun

    Siljesun Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Det har vært noen ledige, men det er nok at det blir fulle fly til slutt. Lang reise og jobben lar meg ikke booke Business :-( Takk for innspill alle sammen!
     
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hva med å teste oppgradering til Plus? :) Man kan også legge inn bud på både Plus og Business samtidig hvis man ønsker det.
     
  13. Siljesun

    Siljesun Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hehe - fått avslag det og. Tror rett og slett at flere kjøper plus/business på denne flighten og det ikke er mange oppgraderinger tilgjengelig. Det pluss endring i bonusopptjening gjør at jeg revurderer SAS som primær flyselskap for disse reisene
     
  14. LarsR

    LarsR Bakerst i bussen

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Sk935 2okt fra cph og sk936 fra sfo 2okt var smikk full med unntak av noen ledige sove rader bakerst i bussen. Så tror nok det er liten sjans ofte her hinsides pris også på div seter
     

    Attached Files:

  15. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg mener å ha lest på flyprat at CPH-SFO er den av SAS sine interkontinentale ruter med høyest belegg. Sist jeg fløy denne fra SFO i økonomi var det et eneste ledig sete i hele flyet, setet ved siden av mitt :)
     
    DanH and LarsR like this.
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det tror jeg på, i retrospekt er det utrolig at de kjørte i årevis med tapsprosjektet på Seattle, mens jeg reiste frem og tilbake til California med ymse airlines.
     

Del denne siden