Hei, jeg flyr en del til SFO med SAS via CPH, og prøver alltid å få upgrade til business. Tidligere gikk flere bid gjennom, men de siste gangene jeg har prøvd blir de denied, til tross for diamant status og større verdi på biddet. Noen andre som opplever det samme? Har SAS blitt kjipere på upgradene sine? På forhånd takk for svar!
Nei, har fått igjennom mine bud det siste året. Men har ikke fløyet SK på SFO. Kan det rett og slett ha vært fullt?
Jeg reiste cph-sfo med sas for ikke lenge siden. Fikk gjennom bud fra go til biz for 2 pers. Er EBG. He lest om andre med samme rute som også har fått gjennom bud siste tiden. Tipper du har vært uheldig med full kabin i biz eller lignende.
Alle 4 flightene med LH jeg har hatt til og fra SFO i år har vært helt fulle. Men kabinfaktoren på den ruten kjenner jeg ikke. Men det er vel en av rutene det feks er vanskeligere å få bonusseter på. Hvorfor du har blitt denied er det vel bare plusgrade som har svaret på egentlig.
Hvor mange seter var ledig når budene ble prosessert da? Jeg flyr ganske mye CPH-SFO med jobben, og mitt inntrykk et at flyene ofte er veldig fulle i Business, og at dette er en av SAS sine ruter med høy andel i betalt Business.
Stort sett går minstebud gjennom, men er en fordel og sjekke status i den kabinen man ønsker en oppgradering til. For mer informasjon kan du lese denne tråden, den gir en god pekepinn; https://insideflyer.no/forums/threads/oppgraderinger-på-auksjon-plusgrade-com.5354/
4. september SK936 SFO-CPH , jeg hadde absolutt minstebud for oppgradering fra Plus til Business for to. Det gikk gjennom og jeg kunne velge flere seter .... Jeg har EBD og doktoren har EBB ....
Budene ligger på ca 40-50.000 poeng, så burde gå gjennom ut fra det jeg leser her. Kan være at jeg rett og slett er så uheldig og flyr over når det er fullt :-(
Det har vært noen ledige, men det er nok at det blir fulle fly til slutt. Lang reise og jobben lar meg ikke booke Business :-( Takk for innspill alle sammen!
Hva med å teste oppgradering til Plus? Man kan også legge inn bud på både Plus og Business samtidig hvis man ønsker det.
Hehe - fått avslag det og. Tror rett og slett at flere kjøper plus/business på denne flighten og det ikke er mange oppgraderinger tilgjengelig. Det pluss endring i bonusopptjening gjør at jeg revurderer SAS som primær flyselskap for disse reisene
Sk935 2okt fra cph og sk936 fra sfo 2okt var smikk full med unntak av noen ledige sove rader bakerst i bussen. Så tror nok det er liten sjans ofte her hinsides pris også på div seter
Jeg mener å ha lest på flyprat at CPH-SFO er den av SAS sine interkontinentale ruter med høyest belegg. Sist jeg fløy denne fra SFO i økonomi var det et eneste ledig sete i hele flyet, setet ved siden av mitt
Det tror jeg på, i retrospekt er det utrolig at de kjørte i årevis med tapsprosjektet på Seattle, mens jeg reiste frem og tilbake til California med ymse airlines.