SAS vouchers

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 12. juni 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noen som har erfaring med bruk av disse?
    Jeg har 100 € i vouchers og har spart de får å kunne bidra med på en bonusreise men etter nesten 20 minutter på telefonen for å booke reisen bestemmer vedkommende agent seg for at det ikke lar seg gjøre og bruke de på bonusreiser, eller i alle fall delbetale med de.

    Jeg synes å huske at noen andre har gjort det her inne, men et eller annet var i alle fall i veien da vedkommende kun klarte å finne 2 billetter, og kan passe med 100 € skatt..

    Kunne sikkert forsøkt rulletten men har ikke lyst til å bruke flere hundrelapper på telefonregninga heller siden jeg må ringe dette 5sifrede steindyre nummeret....
     
  2. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hva koster det? Jeg har aldri tenkt på at dette kanskje har kostet meg masse penger...

    Kjipt om kundeservice skal være en melkeku...
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Koster ikke en dritt til SAS men jeg betaler 2,99 kroner minuttet for å ringe 5sifret nummer.
    Så har min mobiloperatør (Telenor) merkelig nok sperret det for det 8 sifrede nummeret man kan ringe fra utlandet.....
     
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,638
    Bonuspoeng:
    183
    Skype fungerer utmerket for å ringe utenlandsnummer som Telenor sperrer. Samme med 8XX-nummer, de er også billigere via Skype.
     
    Edvard liker dette
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Det er ikke så dumt. Mine Skype-credits forfaller jo årlig..
     

Del denne siden