Siden september 2014 har SAS servert eksklusivt øl fra det danske mikrobryggeriet Mikkeller. “Scandinavian Sky-High Wit” og “Scandinavian Sky-High Red Lager” har vært tilgjengelig om bord i SAS Business på langdistanseflyvningene. Nå fullføres øl-triologien med “Scandinavian Sky-High Blue Skies” – og sett med norske øyne vil nå øl-menyen om bord være i rødt, witt og blått. I tillegg vil også passasjerer i GO og Plus kunne nyte dette ølet om bord. http://bonusfeber.no/nytt-sas-ol-pa-vei/
Jeg fikk smakt mye på de to eksisterende i vinterferien og begge to var veldig gode. Kjekt at det kommer enda ett!
Samme her. Skal grundig sjekkes ut i morgen, Synd det ikke er wifi ombord, så man kunne oppdatert Untappd.
Skummer utav h***, men god smak! Fett med retrodesign....blir øl i glass glass på tirsdag! BTW: Det serveres på alle ruter ihht sommermenyen!
De var på plass på flighten mellom HAM og CPH nå i kveld. Den hyggelige svenske flyvertinnen prøvde også å pushe Mikkeler på alle i SAS Plus. Hun var meget fornøyd med å ha de i sortimentet, det var også jeg. Det passer perfekt i luften med øl som har kraftigere smak enn vanlig pils. Dermed håper jeg at de er på plass på permanent basis!
Utrolig nok fikk jeg begge to med EBD uten å betale for det OSL-CPH Etter min svært subjektive mening, Wit er best. Etter jeg flashet min EBD-sticker på mobilen spurte vedkommende CC også om jeg ville ha noe chips el. ved siden av, så jeg tror fint jeg kunne fått det uten vederlag. Jeg stod dog over.
Har ikke smakt IPA'en ennå. men både WIT og RED falt i smak. RED var kanskje litt i bitreste laget til å bli presentert som Amber Lager, men tilgir det greit. Elgen var svært fornøyd.