Har en CT biz-booking med AC nå på torsdag, og lurer på om man kan velge seter på forhånd? Det ble equipment change fra B773 til B747, så da har en jo selvfølgelig lyst på 2.etg! Kan dette gjøres på nett, eller må man ringe Tallinn?
Ca sin hjemmeside lot meg ikke booke seter når ikke reservasjonen var gjort på den sida. Men Sas.se classic gjorde susen! Da blir det 2.etg!!!
Jeg måtte ringe Tallinn for å reservere seter på min CA F. Funka ikke å gjøre det på classic. Men bra det løste seg for deg
Bumper denne. Er det noen som ar oppdatert info om hvordan man booker seter hos CA? Har prøvd CA, SK, SQ, LH og AI sine sider uten hell.
Når jeg fløy med de for ca 5 år siden, så endte jeg opp med å ringe Air China sitt svenske telefonnummer, de fikset det.
Det var greit å vite.. Kona skal til HKG med Air China, og får ikke booket seter. Skal tipse om chatten.
Merk at jeg først fikk en 'tyvär, please call Air China', men de fulgte så opp med 'I think I can add, just a second please'. Så mulig det må en HUACA til.