SELGER 3.445 CashPoints til H.B

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av ReisendeMeg, 29. april 2020.

Tags:
  1. ReisendeMeg

ReisendeMeg Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har 3.445 som utløper, og jeg befinner meg i Sør Korea på jobb (shipping - nybygg) og vil ikke få benyttet disse før utløp.

Shyneno liker dette
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    40,779
    Bonuspoeng:
    293
    Hva kan de brukes til før de går ut?

3. McBuljo

McBuljo Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,027
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje en tur til Longyearbyen? Lengre kommer man vel ikke med DY nå om dagen, om noen gang.. :)

Eddie47 liker dette
  4. Figaro

Figaro Nytt Medlem

Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    3
    Kan man bruke dem til flexbilletter? Typ Trondheim-Oslo t/r flex, kan være interessert da jeg ikke har spesifikk dato enda.

5. RoadKing

RoadKing Fastboende

Likes mottatt:
    23,766
    Bonuspoeng:
    293
    Cashpoints er som kroner. Du betaler for det du får. Burde rekke til en flexbillett, legger du til litt cash blir det kanskje to.

Shyneno liker dette
  6. ReisendeMeg

ReisendeMeg Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Det er helt korrekt det #RoadKing her sier - CashPoints er som "kontanter" (som vel og merke må benyttes hos Norwegian :) ).
    For å referer vilkårene til Norwegian så gjelder følgende for Flex og PremiumFlex;
    • Du kan endre dato, tid, reisemål og navn på samme billettype frem til 30min før avgang. Endringene er gratis, men du må betale prisdifferansen om du endrer reisemål eller endrer fra direkte-fly til videre-forbindelse.
    • Husk at Norwegian krever servicetillegg (service??) pålydende 200 kroner for bookinger og endring av booking som du foretar over telefon.
    Se forøvrig fullstendige vilkår på Norwegian sine nettsider.

En FLEX billett tur/retur OSL <-> TRD vil koste +/- 2.400,-

Om du er interessert så er det bare å sende en PM.

Til orientering så er ikke Internett tilgangen her bort av den beste sort, og det medfører blant annet at jeg ikke får besvart henvendelser så raskt som jeg ønsker..

7. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    854
    Bonuspoeng:
    113
    Vel ...på søndag ville jeg sagt at en "norwegian krone" er tilnærmet null verdt - nå kan de kanskje være verdt en 10 øring ihvertfall :)

Laffen, Xflipper, drsyk and 1 other person like this.

Del denne siden